2013. július 5., péntek

Dijat kaptam


Köszönöm szépen a dijat.Sajnos mostanában magamra sincs időm igy most én sem szeretném ezt a dijat másoknak továbbadni.Vannak akiket kedvelek vannak akiket kevésbé viszont nem tudnék nagyon másokat válogatni úgy,hogy mindenkinek örömet szerezzek vele.A kérdésekre válaszolok szivesen,de ne sétrődjetek meg,hogy nem adom át másoknak a dijat:)

Elsőnek Yvettnek a kérdéseire válaszolok:)


-Mennyi időt foglalkozol a bloggal és a blogolással(bejegyzések megírása,fényképek készítése stb.)
Sokat fotózok de én előre dolgozok.Mostanában kevés időm van a blogra-sajnos

-Melyik a kedvenc magyar blog,amit szívesen olvasol nap mint nap?

Nincs kifejezett kedvenc blogom.Szerintem sok blogból lehet tanulni.

-Mi a kedvenc ételed és italod?
Pizza,és a kóla.Sajnos :D

-Melyik az a hely, ahova életed során el szeretnél jutni?
Egyiptom

-Melyik a kedvenc körömlakkod?
Nicole by opi szinte mind

-Mi az a tárgy, ami nélkül soha nem indulsz el otthonról?
A telefonom

-Mi volt életed legkínosabb szituációja?

-Van kedvenc sorozatod? Ha igen, melyik az,és miért?
Nincs

- Mi a foglalkozásod?
Szabaduszó vagyok

-Szerinted milyen az ideális/tökéletes pasi?
Házias

-Ha egy szóval kellene jellemezni az öltözködési stílusodat,akkor mi lenne az a szó?
Sportos



A másik dijat Lauren-től kaptam.Köszönom szépen

Kérdéseidre válaszolva

Mi a kedvenc filmed?

Elemi ösztön

Mi életed legmeghatározóbb élménye?

Hm.nem tudom hirtelen

Mi volt a legextrémebb dolog, amit kipróbáltál?
Ejtőernyő

Mit sportoltál eddig?
Kosárlabda

Mi a kedvenc időtöltésed a blogoláson kívül?

Motorozás

Mik a hosszú távú terveid?
Carpe diem

Mi a kedvenc ételed?
irtam

Mondj egy különlegességet (belső vagy külső, szabadon választott) magadról!
Normális vagyok.semmi extra


Mire/kire vagy a legbüszkébb?
Magamra

Mi a legemlékezetesebb nyári élményed?
Franciaországi túra



Köszönöm szépen lányok.
Xoxo

Nincsenek megjegyzések :

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Megjegyzés küldése

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!