2013. július 16., kedd

Nicole by opi Am i making myself clarie?


Most is ez a lakk van rajtam és elmondhatom,hogy imádom.
Különleges szine engem nem elsőre,de másodikra megfogott.
Nagyon érdekes a szine ezzel azt akarom kifejezni,hogy élőben nagy különlegesség.Árnyékos helyen szürke,fehéres de inkább szürkés árnyalat,viszont napfényben lilás.
Nekem nagyon tetszik ez a szin,ma ebben gyönyörködtem egész nap.
A legszebb benne,hogy egy rétegben is tökéletesen fed.














Nyodázást most nem nagyon találtam el ,mert szerintem a szint nem jól választottam meg :D Sajnos a minta nem jön vissza  a képekről.

Nektek hogy tetszik ez a szin?

12 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Szuper örülök hogy neked is tetszik

      Törlés
  2. Nagyon jó színe van a lakknak!
    Azért lehet látni a nyomdát,szerintem szép így is.:)
    Kicsit szolid rejtett minta lett.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon rejtett a minta:-D mintha nem is lenne rajta :-D:-D

      Törlés
  3. Nagyon szép szine van, megnézném élénkebb nyomdázással is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van. Legközelebb nyomtatok rá valami szépet:-)

      Törlés
  4. Nagyon szép színe van :) Tetszik. A mostani körömformád, vagy inkább körömhosszúságod meg mégjobban :) Szerintem sokkal jobban áll ez a rövidebb verzió

    VálaszTörlés
  5. Oh Köszönöm szépen. :-)
    Én mindig kétséges vagyok hogy szép-e igy a körmöm vagy sem. De annak örülök hogy neked tetszik igy.:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!