2013. július 6., szombat

Nicole by opi Selena fedőlakk


Mint már tudhatjátok,nagyon kedvelem ezt a márkát.Ez a fedőlakk nagyon szép a maga nemében,akik kedvelig az ilyen glitteres csodákat.
Amikor nézegettem interneten nem nagyon ájultam el,szép-szép de.
Aztán addig addig gondolkoztam rajta mig végül beadtam a derekam és megvettem
Nem bántam meg,mert nagyon tetszik,hajaz az Opi Mariah kollekciós fedőlakkjára de ez mégsem ugyanaz.Ez kicsit mondjuk igy szinesebb,lila glitterek fedobják az egész lakkot.


Selena Gomez Inner sparkle nevet viseli ez a szépség,egyik kedvenc fedőlakkom lett az idén biztos.
Szinte minden lakkra ezt kenném,kivéve pár sötétebb szint.




Alaplakknak ezt használtam :




És ilyen a két lakk együtt:










Azt hiszem erre a lakkra ez a fedőlakk nem az igaz-de javitsatok ki ha tévedek.


Nektek tetszik ez a fedőlakk?

8 megjegyzés :

  1. Hát ez most nekem egyáltalán nem tetszik sajnos.:( Pedig a fedőlakk szépnek tűnik.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem jó az alaplakk:-)

    VálaszTörlés
  3. nekem tetszik ezzel az alaplakkal, olyan kis elegáns, vagy nem tudom. :)

    VálaszTörlés
  4. Az alaplakk is nagyon tetszik külön, meg a fedő is, de együtt valahogy nekem nem passzolnak

    VálaszTörlés
  5. Szerintem így is szép,olyan elegáns ahogy Manna írja.
    De lehet jobban kiemelkedne a fedőlakk egy másik színű alapon.:)

    VálaszTörlés
  6. Milyen szép fedőlakk :) Más szineken is szivesen megnézném, de igy is tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!