2013. július 18., csütörtök

Olasz lagzin voltam


Akik hisznek a szent kötésben két ember közt,azoknak minden bizonnyal ez egy olyan nap amit egyértelműen örökké  a szivünkben hordunk.
Bevallom,én nem vagyok házasság párti,és ebben a bejegyzésben több lesz a szó mint a kép,mert a véleményem lehet szeretni vagy utálni rátok van bizva.Itt arra célzok,hogy soha de soha-igaz soha ne mond hogy soha-nem szeretnék férjhez menni.Felesleges dolognak tartom.És itt meg is állok a véleményemmel.

Július 13-án volt a nagy nap Silvia és Bruno számára,Silvia  a párom legidősebb bátyjának a lánya azaz unokahúga ment férjhez.
Silvia 32 éves Bruno alig üti meg a 35-t.Szerintem nagyon egymásra találtak,és 7 év után döntötték el,hogy Isten szine elött is ötvözik szerelmüket.
Nagyon meleg volt,és a hanugulat is ugyanilyen,mindenki várta,hogy megszólaljon az orgona,elcsendesedjen a terem és mindinki megpillanthassa az arát.
Én is igy voltam össze vissza futottam,hogy képeket készithessek,mivel mini tásákám volt a profi gépem otthon hagytam.De szerintem most jobb ha a szavak beszélnek nem is inkább a képek.
Fekete ruhám volt,sokan azt mondják nem illik esküvőre,szerintem ez csak izlés kérdése.
A ruhám Guess by Marciano,ami egy nagyon szuper stylista,azóta vettem mégegy szép ruhát tőle,fekete strasszos szandim volt és egy fekete mini táskám.



Aztán a nagy várakozás végén megérkezett a vőlegény nem sokkal utána pedig az ara.
Az autó a völegény apukájáé egy Topolina nagyon de nagyon régi autó,kb 70 éves lehet.Nagyon romantikusnak találtam,hogy szuper régi autóval jöttek,nem valami modern limuzinnal vagy flancos kocsival.

nagy várakozás 

megérkezett a vőlegény

Apuka várja a lányát

Végre begurult az autója a menyasszonynak




















A szertartás és a beszéd kb másfél órás volt,nem sokat értettem belőle,de nagyon szép volt.
Engem nagyon meghatott a Silvia amikor kiszállt az autóból és azt sem tudta hol van,annyira de annyira a mennyekben volt,esküszöm sirtam egy kicsit.
Maga az egész szerintem nagyon szép,hogy tudod mennyire sokan várnak illetve alig várják a családtagok,hogy megpillantsanak.

Amikor vége lett az egésznek a gyürű és a csókcsere is megtörtént jött a nagy fotozás.Családtagokkal rokonokkal barátokkal.
















A boldog pár....és a rizseső :D
Elvileg Silvia nem akart rizsesőt amit megértek,konfetti is volt,viszont szerintem az igazi a rózsaszirom.















És az autóval indulás a vacsorához.




  A vacsora nagyon szép dombos helyen volt,igazi szépséges helyen,120 meghivott vendég volt jelen,szerintem a meghivottak listája hosszabb volt.
Itt már kevesebbet fotóztam mert kedvem sem volt nagyon.

A vacsora nem volt nagy durr a menüt lefotóztam,sajnos én az adagokkal nem voltam megelégedve és a nagyon nagy meleggel sem.Szerintem a handulaton nagyon sokat rontott az egész,hisz a helység nem volt légkondis,120 ember kis helyen is elfér-de szerintem nem tikkasztó hőségben.

A beszéd tánc és a vacsora éjfélig tartott,az esküvői torta nekem nem tetszett.Sima nyári torta volt amit le sem fotóztan,nekem az ilyen 3 szintes szuper torták jönnek be,ez sima epertorta volt és lapos is.




Meghivottak listája.Én a pepe nevezetű asztalnál voltam :D


Az feleség szerelmi vallomása.Nagyon megható volt .:)

 A menü.




Végszóként sok boldogságot az ifjú párnak,maga az esküvő nekem tetszett a sok kellemetleség ellenére is.
Én az egészet nem ilyennek képzeltem el,hisz szerintem mindenki tudja milyen egy lagzi otthon.Ez merőben más volt,szerintem kellemes nem lapos hanulatú,mégis maradandó emlék.Az nagyon szimpatkus volt,hogy nem volt hangoskodás illetve dinom-dánom kényszerünneplés,hanem meghitt igazi családias hangulatban zajlott az egész.




7 megjegyzés :

  1. Nagyon csinos voltál! Silvia tisztára olyan, mint az exbarátom anyukája fiatal korában. :-D Sok boldogságot nekik. :-)

    Az autóhoz annyit: a bátyámék fagyisautóban érkeztek és mentek át a lagzi helyszínére, én pedig Csajkával szeretnék érkezni majd, ha egyszer, valaha... Reméljük, nem az lesz a vége, mint itt:

    http://www.youtube.com/watch?v=878XXirzv6I

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a fagyiskocsi tökre ötletes. :D :D
      nekem vannak ötleteim de nem hiszem,hogy valaha is megvalósitásra kerül majd.Itt a házasság komplikált dolog elökészület min.egy év a válás háromszor ennyi időt vesz igénybe.
      Én nekem bőven jó az együttélés :)

      Törlés
  2. Szerintem jól állt a fekete ruha :)
    Én férjhez szeretnék menni, de a maga a lagzi egyáltalán nem vonz.. nem szeretem az ünnepléses dolgokat, ugyhogy ha lesz is, nagyon kis esküvő lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      na igen mindenki másképpen gondolja :) szerintem a családias hangulat mindig jobb

      Törlés
  3. Nagyon jó kis összeállítást hoztál az esküvőről!
    Nagyon jól néztél ki a rucidban!Jól áll nagyon!
    Szerintem a fekete elegáns és én is hülyeségnek tartom,hogy nem illik esküvőre.
    Szerintem tök ünnepélyes..:)
    Hát igen nálunk nem ilyen egy lagzi,bár nekem sem tetszik a nagy felhajtás a dínom-dánom a végén..:D
    Sokkal jobb lehetett ez a családias hangulat amit írtál.:)

    VálaszTörlés
  4. Csini voltál. =) Az a macskás ültetési rend meg nagyon cuki. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!