2013. július 19., péntek

Pueen kollekció


Pueen nyomdakollekciót hirtelen felindulásból rendeltem meg,amikor 20% kódom volt.Igy akcióban még 3 tartót vettem hozzá,amit abszolut nem bántam meg.
A kód az első száz emberre vonatkozott,és sikeresen megrendeltem amit akartam:)

Ez a kollekció a Sumptuous gallery nevet kapta,végülis nekem mindegy mi a kollekció neve :D
Nagyon tetszik igazi szuper kis paletták vannak benne,nagyon érdekesek és kevésbé imponálóak.
A piros tartót tuti nem fogom használni,mint előzőekben sem,nem az az igazi massziv tartó.

Es a paletták:





























És a három Pueen tartó
Nekem ezek a tartók nagy szolgálatot tesznek,mivel szeretem rendszerezni a kollkeciómat:)







Ezek a tartók sokkal jobbak,mint a kollkeció által küldött tartók,szerintem sokkal strapabiróbbak.
Benne a műanyag tartó nagyon szuper,látszik,hogy jó anaygból készült.....már csak idő kell,hogy nyomtassak :)



Nektek tetszenek ezek a tartók?
és a paletták?

7 megjegyzés :

  1. Nem vagyok irigy. Nem! Picit sem! :D

    VálaszTörlés
  2. Én sem vagyok irigy,de ha beszabadulnék hozzád...:D
    Nagyon jók!Szuper minták vannak benne!

    VálaszTörlés
  3. áá annyira cukik ezek a paletták. *-*
    már nekem is ideje lenne beszereznem újakat.

    VálaszTörlés
  4. Ohhh, ilyet én is nagyon szeretnék!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszenek a barokk kastélyok tapétáit idéző minták, a tartók meg írtó édesek, mini CD-tartók :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Jaj annyira jól néznek ki... *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!