2013. november 16., szombat

Sárga a kedvencem?...


Amikor nekiálltam ennek a manikűr elkészitésének rájöttem,hogy mennyire nem kedvelem a sárga körömlakkokat.
Ennek ellenére jól betankoltam sárga nyomdázós lakkból illetve sima sárga lakkokból.
Öszinte leszek a sárga nem a kedvenc szinem,sohasem volt az,viszont amikor elkészült  a remekű már tetszett a végeredmény :)
Alapnak egy naracssárga  Astor lakkot használtam,finom gyümölcs illata van,a fedése sem rossz,gyűrűsujjamra pedig a Tribal summer citromsága lakkját kentem fel.
Mivel nem is olyan régen rendeltem nyomdázós Konad lakkokat-ebben benne volt a korall szinű és a citromságra pasztell is- megfogalmazódott bennem ez a manikűr.

Aztán amikor arra került a sor,hogy fotózok rájöttem nincs a gépemben memóriakártya :D
Igy a képek telefonnal készültek-sajnos vagy nem- ez volt csak kéznél:)










Pueen paletták nagyon tetszenek :) Szerintem nagyon jók ezek a minták.
Nagyon nehéz eldönteni melyik mintát mire nyomtassam,itt kétfajta szives mintát használtam :)

Nektek tetszenek a sárga lakkok?

17 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett! :) Nekem sem a sárga a kedvenc szinem, sőt nagyon ritkán használok sárga dolgokat, de ez a mani nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. na ez nagyon jóóóó lett, tetszik, imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) örülök,hogy neked is tetszik

      Törlés
  3. Én utálom a sárgát, de ez a narancsos nagyon szép :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eheh :D ennyire nyersen nem akartam fogamazni,de nekem sem a "kedvecem" a sárga szin :D

      Törlés
  4. Nem tudom, miért nem kedveled, hiszen szuperul mutat rajtad :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. hm valahogy nem érzem,hogy az én szinem lenne :D
    valahogy szerintem nem passzol a személyiségemhez...de sohasem lehet tudni :D

    VálaszTörlés
  6. A gyűrűsujjad tetszik a legjobban - a színek és a minta is :-)

    VálaszTörlés
  7. @Pancsi
    nekem is az tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett :D tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszenek a színek és a minták is!:)
    Jó kis nyári mani lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D szinte tudtam,hogy nem fogod azt irni,hogy nem tetszik :D
      de örülök,hogy bejövős :)

      Törlés
  10. Hű, nagyon jó lett! Pedig nekem sem a kedvencem a sárga. :D

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett ez a mani, a paletta is cuki. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!