2013. július 25., csütörtök

Változatosság kedvéért :pink


Imádom ezt a szint,már volt a blogon,igy most sem mehetek el mellette szó nélkül.
Nagyon kedvelem ezt a szint vagyis az árnyalatot,csodaszép felkenve.Amikor kipróbáltam sokkal barnábbnak tünt a kezem mint valójában,ezért most nyáron extrán kedvelem.
Sajnos nincs időm napozni ezt bánom,mert itt szuper a tenger mellett szint szerezni,sokkal tovább tart a barnaság mintha tó mellett barnulna az ember.
Aztán úgy voltam,felragasztok két követ a gyűrűujjamra.Öszintén ezek a kövek semeddig sem maradtak fent.
Nem tudom erre van-e valami jó megoldás,ha igen várom a tippeket a kövek felragasztására.











 nektek tetszik ez a szin?
a kövekkel hogy álltok?


8 megjegyzés :

  1. Én még nedves NYC hosszan tartó lakkjának 2 rétegébe tettem, és száradás után átmentem 2* NYC fedőlakkal, és az összes körmömön volt 1 kő, és a legelső 4 nap múlva pottyant le. Szóval lehet, hogy lakkfüggő, lehet, hogy érdemes a hosszan tartó lakkal próbálkozni, de az is lehet, hogy a több réteg fedőlakk a szerencsés.

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon szép ez a szín. Imádom a pinket. Nekem vannak Essences kövek, de mindig lepotyognak 1-2 nap múlva. Pedig nagyon szépen tudnak mutatni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én ezeket ragasztóval ragasztottam fel-essence- és sajnos nem sokáig birta :(
      de nem adom fel :D

      Törlés
  3. gyönyörű ez a szín.

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Na ez nagyon szép pink, és tetszik, hogy csak 2 kő van rajta :P

    VálaszTörlés
  5. megunhatatlan ez a pink, valóban. nekem is van hasonlóm, és van, hogy kétszer felkenem egymás után - pedig ez ritkán fordul elő :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!