2013. augusztus 29., csütörtök

Dance Legend-955-Kiwano


Dance Legend -Kiwano lakkja szerelem volt első látásra.Imádom a zöld lakkokat, a zöld a kedvenc szinem,ez az árnyalat nagyon jól passzol hozzám.Mivel ilyen jellegű lakkom még nincs,amiben kisebb-nagyobb fekete szemcsék vannak,izgalommal töltött el a kipróbálása.








Felkenve  a lakk nagyon krémes jól terül,viszont 3 rétegben használtam.Kiváncsi leszek fehér alapon milyen lesz.
Kicsit átüt a körömvégeknél,de még belefér a "keretbe" nem igazán zavar.
Lemosása elég egyszerű volt,Maybelline Express remover-t használtam.Pikk-pakk leszedte a lakkot viszont a szemcsék pár ujjamon fent maradtak.Igy egy vatta segitségével fél perc alatt levarázsoltam az ujjaimról:)






A lakk fedőlakk nélkül látható a képeken.Amiket felhasználtam:
Orly Bonder
Dance Legend -Kiwano


szeretitek a zöld lakkokat?
neketek hogy tetszik  ez a lakk?

17 megjegyzés :

  1. Ez nagyon meredek lakk :D Engem az uborkás smoothira emlékeztet. Kifejezetten tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ehehhe ez jó. szeretem a kicsit extrémebb lakkokat :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik nekem is, annyira különleges! *-*

    VálaszTörlés
  3. Utálom a zöld lakkokat, de ez valami isteni gyönyörű. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper örülök,hogy tetszik Neked is:)

      Törlés
  4. jól néz ki,és megnyugtató, hogy a lemosása sem egy rémálom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meglepő módon nem,de nem is baj. sokszor ezért sem használtam csillogós lakkot,mert sajnáltam a leszedésre szánt időt.

      Törlés
  5. Nekem ez most annyira nem, vagyis ez is tipikusan a máson tetszik, magamon nem tetszene lakk :]

    VálaszTörlés
  6. Nagyon különleges lakk.:)
    Én bevállalnám simán!
    Egyre merészebb lakkokat kenegetek én is mostanában,régen el se tudtam volna képzelni pl. kéket vagy zöldet magamon.:D

    VálaszTörlés
  7. Mi piace tantissimo!!!
    Peccato che qui non si trovino i Dance Legend, ci sono un sacco di prodotti che vorrei ahah :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. e vero.:)
      pero c'e un sito dove lo perso-francese cosi non abbiamo problemi con la dogana- hanno paio di colori.
      poi ho letto su sito originale inglese quello riaprono 2 settembre,che spediscono tutto il mondo un costo di 10 dollari.
      Io lo vorrei compare il kit di franken,questa marca mi piace un sacco,molto intenso colori brillano e speciali,se sara su sito inglese ci provo ad ordinare :)

      Törlés
  8. Hát ez a lakk nagyon brutál. :D Kedvem lenne beleharapni annyira kiwis. :D

    VálaszTörlés
  9. nagyon király, pont az én stílusom :33

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!