2013. augusztus 26., hétfő

Dior Bird of paradise-Bahia-667


Dior Bird of paradise-Bahia kollekció két gyöngyszeme közül most a pinket próbáltam ki.Nagyon mozgatta a fantáziámat,hogy milyen lehet ez a lakk,viszont nyers leszek-csalódtam benne.
Nem azt vártam,hogy amikor kinyitom a dobozt majd zene csendül fel vagy halk énekszó hallatszik,viszont szerintem nem adtak bele apait-anyait.
Inkább több negativuma van mint pozitivuma,saját zsebből nem vennék Dior lakkot,igy maradok az Opi lakkoknál :)





Ez a kupakos megoldás valami szörnyű,szerintem egy elmebeteg ember találhatta ki.Nem áll kézre iszonyat nehéz vele szépen egyenletesen dolgozni.Nem tudom,hogy atöbbi Dior-nak is ilyen-e a kupakja-de feltételezem,hogy igen.
7ml csak!!!! ami annyit tesz,hogy rendszeres használat után iszonyat gyorsan elfogy.Az ára is húzos,ez a kollekció 27 euro a Douglasban de szerintem más helyeken sem olcsóbb.Tehát 13,5 euro nekem nem éri meg.




Szin szépen terül,én két réteget kentem fel,viszont egy harmadik is elkelt volna.Nálam ez nagy negativum,egy ilyen árkategóriás lakk legyen már pigmentáltabb.Szine kicsit neon pinkes,elég hamar megszáradt,de egy ponton belekaptam még 20 perc után is.Igy a mutatóujjamra 3 réteg került fel.





Aztán akril festékkel pingáltam egy virágot és pár pöttyöt feldobtam a lakkra.
Végezetűl a China glaze Fairy dust csillogósával dobtam fel az egészet,kivétel ez alól az akril minta.










A véleményem,hogy más pénztárjáca helyett ja neeem inkább a sajátunkba kutakodjunk,vagy inkább a lakkos fiókunkra vessünk egy pillantást és ott felfedezhetjük,hogy mennyi azonos vagy hasonló szinünk van,igy nem kell egy ilyen lakkra spórolni,hisz akár Moyrában is fellelhetünk ehhez hasonló pink lakkot.
Ezt a lakkot ajándékba kaptam,biztos saját zsebből erre nem költenék....De hát ajándék lónak ne nézd a fogát :)


Felhsznált lakkok:
Orly Bonder
China Glaze-Fairy dust
Akrilfesték-fehér és bordó
Crystal nails One move III ecset
Cheeky pontozó
Pupa Top coat

nektek tetszik ez a lakk?

8 megjegyzés :

  1. Na amennyire vártam ezt a lakkot, annyira nagyon lett a csalódás. Szeretnék beszerezni 1-2 drágább lakkot, de ez biztos hogy nem lesz köztük.

    Nagyon kíváncsi voltam, a körmödön, de a lakk egyáltalán nem krémes, és gyönyörűen fényes. Meglepődtem.

    Viszont Te egy jó kis manit hoztál ki belőle a végére :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kék társa egy fokkal jobb.viszont az sem éri meg az árát.
      szerintem más márkában hasonló felfedezhető,jelen esetben a márkát fizeted csak meg.Ha már Dior-ról van szó többet képzeltem bele,lehet én voltam a túl "naiv".

      Törlés
  2. Ez a virágocska nagyon szép lett :D Nekem személy szerint sokkal jobban tetszik ez a manid mint például a nyomdázósak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm.a nyomdázás egyszerű és gyorsan megvan,viszont az akril festéshez idő kell-ami esetemben most elég kevés.
      Egyenlőre bontogatom a szárnyam,szeretnék nagyon szép mintákat festeni a jövőben,persze ha az időm is engedi.

      Törlés
  3. Díszítve nagyon tetszik! Csodás lett az akril virágod! *-*

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik a lakk színe,de mint ahogy írtad is,más olcsóbb árfekvésű márkáknál is fellelhetjük ez az árnyalatot.:)
    Nem kell a 2-3 szoros árat megfizetni érte.
    Na jó,ha ajándékba kapnék én is egy ilyen lakkot,biztos nem dobnám ki.:D
    De én sem venném meg,főleg ahogy olvasom a tapasztalataidat,nincs egyensúlyban a lakk ára a minőségével.
    De a manid gyönyörű lett!
    Te ebből is kihoztad a maximumot.;)

    VálaszTörlés
  5. a színe gyönyörű, de én nem fizetnék ennyit ezért a lakkért:S

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!