2013. augusztus 1., csütörtök

Essence plüss körmök


A plüss por számomra egy újdonság,eddig úgy voltam vele,hogy szép szép de nem kell.Aztán rengeteg blogon volt,a végső lökést ez a szin adta meg nekem,mindenképpek a pinkre szavazok.
Teljesen véletlenűal akadtam rá,hisz jelenleg 2 vagy 3 trend van kirakva nálunk,az essence pultok roskadnak.Persze pink nem volt akkor sem ha akartam volna, viszont egy helyen sikerült beszereznem.
Vettem hozzá ecsetet is,mert abból sohasem elég.
Felhasználása egyszerű,nekem a végeredmény nagyon tetszik.



Szuper a kiszerelése,kis kupakkal zárható a por,igy nem vész kárba semmi sem.
Lakkfelkenés után csak rászórjuk a port,és kicsit belenyomkodtam a még félis száraz lakkba sem,majd az ecsettel a végén leöprögettem a felesleget.
Mission flower nevet kapta a por,nagyon tetszik,remélem még sikerül a zöldet is megvennem :)









szeretitek a plüss porokat?
próbáltátok már?


15 megjegyzés :

  1. Én tuti addig kapirgálnám, amíg le nem jön... :D Semmi önuralmam nincs ilyenekhez. Minden kiálló díszítést kikészítek.. :D

    VálaszTörlés
  2. Mennyi ideig maradnak ezek a kis "szöszök" a körmön?
    Nekem tetszene, de gondolom nem túl tartós ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam jól birta. 5 nap után csak a körömvég kopott meg.
      de rendszeres simogatás igényel :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. tudom.azt hittem a Te blogodon lettem szerelmes :D

      Törlés
  4. Ez nagyon jó!!!:)
    Pont össze illik a lakk a plüsspor színével,jól kiválasztottad.:)
    Nagyon tetszik,szupi! <3

    VálaszTörlés
  5. Nem rossz, de szerintem nálam 2 óra után lejönne úgy, ahogy van :S

    VálaszTörlés
  6. Imádooooooooooooom *-* Régóta szemezgetek a plüss porokkal, de nem fűlt a fogam hozzá, hogy neten rendeljek. Most közelebb kerültem hozzá, hogy beszerezzek egyet. :D
    Puszi, Az a Lány :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. essence állandóban piros lesz majd.szerintem érdemes megvárni azt igy nem kell rendelgetni.

      Törlés
  7. Eddig nem próbáltam pedig már régóta kacérkodok vele... lehet hogy ideje belevágni nekem is :)

    VálaszTörlés
  8. Én is úgy voltam vele, ahogy te, tetszett, de nem különösebben keresgéltem utána amúgy. Ez viszont meggyőzött! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) örülök,higy tetszik.
      egy próbát megér mindenképpen,állandó kollekcióban piros lesz majd azt tuti kipróbálom:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!