2013. augusztus 13., kedd

Japán rózsás kert


Bevallom ez az egyik kedvenc opi lakkom.Nagyon szép szine van annak ellenére,hogy rózsaszin ami nálam alap favorit,érdekesen szép árnyalata van ennek a szépségnek.
Előszeretettel használom,olyan mély tónusú pink.Nekem erről a lakkról a romantika tényleg egy mesésen illatozó japán kert jut az eszembe.

Nagyon szépen fed,már egy rétegben is,viszont nálam kötelező a második réteg felvitele.
Egy mesés water decals matricával dobtam fel az egészet szerintem nagyon szép lett a végeredmény.










A lakkot 6 napig viseltem Orly Bonder lakkot használtam alapnak,és Seche vite-t fedőlakknak.



kedvelitek az ilyen árnyalatú pinket?

5 megjegyzés :

  1. "Nagyon szép szine van annak ellenére,hogy rózsaszin ami nálam alap favorit"

    Ezzel a mondattal mit szerettél volna kifejezni?

    "nagyon szép színe van annak ellenére" - ezek szerint nem szereted a rózsaszínt.

    "ami nálam alap favorit" - ezek szerint pedig a kedvenced.

    ??? Egyébként nagyon szép színe van neki, bár én kezdek besokallni a rózsaszíntől, most elkezdtem a mentásabb lakkok felé húzni :)

    VálaszTörlés
  2. inkább a babarózsaszint kedvelem :D ez nem az az igazi pink ami ilyen nagyon csajos. élőben nagyon visszafogott szin,mondhatnám olyan szolid idősebbeknek való,de ez a mondtat olyan banális.

    VálaszTörlés
  3. Jaaaa értem :D Nekem nagyon tetszik ez is, de az OPI lakkok közül soha nem tudok választani :D Számtalanszor elhatározom,hogy na most veszek egy szép szolid rózsaszínt, utána az orromat lógatva távozom,mert soha nem jutok egyről a kettőre akkora a választék :D

    VálaszTörlés
  4. nekem a flower to flower a kedvencem opi-ból. a pink friday is szép darab viszont az már sokkal krémesebb.
    engem általában az aggaszt,hogy mi van ha nem jól fed.sajnos opi-ban is vannak bibis darabok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na pont emiatt nem tudok választani...szeretnék valami természeteset, de olyat,ami nem csíkozódik. a Don't touch my tutu tetszik,de azt meg nem találtam Szegeden :(a flower to flower nekem túl rózsaszín :D a Pink friday lakkal viszont jól kijönnénk úgy nézem :P

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!