2013. augusztus 5., hétfő

Játék első forduló jeletkezés

Mai naptól várom a jelentkezéseket a játékra.




Első manikűr a nyári témában lesz, erre 17 szavazat érkezett. Augusztus 18-ig várom a képeket
A második manikűr augusztus 19-től szeptember 1-ig lesz csillámos -10 szavazattal- témában
a harmadik szeptember 2-től szemptermber 15-ig. akril festékkel -8 szavazattal .

Késve küldött képek nem vesznek részt a játékban.Kérek mindenkit az időpontokat vegyétek figyelembe.

A képeket egy az egyben felkerülnek a blogra,kommentben lehet majd szavazni a kedvenc képre illetve névre. Ez szeptember 17-én lesz.A legtöbb szavazatot  begyűjtő kép tulajdonosa nyer majd szavazni szeptember 17-től szeptember 22-ig lehet.
Sorsolás szeptember 23-án.
3 körömre leadott szavazatokat összevonom:)

Holtversenynél random org dönt majd :)

Mindhárom kategória teljesitése kötelező!!
Homályos képeket nem fogadok el!!!

Képeket az mdolla1981@gmail.com-ra várom

További infó ITT ha esetleg nem tudnátok milyen képeket várok:))


Szép napot!:)


6 megjegyzés :

  1. Jujj de jó :) Na akkor el is kezdek gondolkodni, hogy mit kéne alkotni :) Jelentkezni itt kell, vagy majd emailben amikor küldöm a képeket?

    VálaszTörlés
  2. Én is jelentkezem!
    Már most vannak ötleteim.
    Kíváncsi vagyok a többiek milyen szuper manikat alkotnak majd.:)

    VálaszTörlés
  3. Ejj, én akrilfestéket még nem használtam sohase, és nincs is. :/ így kiestem a játékból?

    VálaszTörlés
  4. Szia lenne egy kérdésem a képekkel kapcsolatban. Az ok, hogy a papírra kell írni, hogy Mdollas játék plusz a nevem, de írod, hogy dátum is kell. A dátum aug. 18. legyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szio.legyen aug 5-től aug 18-ig ráirva :) köszönöm:)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!