2013. augusztus 12., hétfő

Legutóbb vettem...



Utóbbi időben nem igazán tudtam vásárolni.Csak rendelgetek.Egy hete Milanóban jártam-szerintem ilyenkor a legjobb elveszni a városban-mindenki szabin van igy a shopping gyorsan lezavarható.

Amiket vettem két Konad lakk nyomdázáshoz ezt online rendeltem,egy neon pink jellegű Psichyo pink a neve,szerintem nagyon szép kellemes szine van,és egy Light grey,ami elvileg szürkés lenne gyakorlatban nem tudom mert nekem inkább halvány lilának tünik.
Ezeket a lakkokat ebayről vettem,gyors volt a posta,áruk 2,90 euro darabonként.








Sephoraban most akciók vannak 6 euro opi árakra nem tudtam nemet mondani.Eddig még nem teszteletem a szineket viszont még 3-at várok amiket remélem,hogy megkapok a héten.











Matricákat etsy-ről rendeltem viszont ebay-en is fellelhetőek.
Mivel egy szuper nyomdás manikűrt találtam de sajnos a nyomdás paletta megszűnt,igy első felindulsából water decals-matricákat vettem.Nekem nagyon tetszenek ezek a minták,szerintem tényleg kis cukkerek.





Ismét etsy oldalról rendeltem Nailz craze nyomdás palettát,amit elég hamar megkaptam.Ennek a palettánaka  a fantázianeve Tattoo,elsősorban ezért is vettem meg.Imádom e tetkós mintákat,a rózsát illetve a mexikói koponyát.
Már elképzeltem pár mankiűrt vele :)



És utolsó sorban egy limitált Konad paletta tulajdonosa lettem amit az angol Konad oldalról vettem meg.Mivel lakkokat onnan ide nem szállitanak,csak a palettát választottam,és milyen jól tettem.Nagyon szépek a minták,szuperül kidolgozottak és Konadhoz hiven biztos szép letisztult mintákat lehet velük késziteni.





miket vettetek mostanában?

4 megjegyzés :

  1. Nagyon jó,dolgokat vettél ismét,mint mindig.:D
    Különlegesek a konad lakkok,tetszik a színük nagyon..)

    VálaszTörlés
  2. a my little pony-s matricák! *-*

    VálaszTörlés
  3. Szuper dolgokat vettél, OPI lakkok <3

    VálaszTörlés
  4. olyan szupi dolgokat tudsz mindig venni. *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!