2013. augusztus 27., kedd

Lime crime-Parfait day


Lime crime lakkokat régóta nézegettem viszont sohasem tudtam eldönteni kell vagy sem.
Egy olyan oldalról rendeltem pár lakkot,ahol ez a márka is megtalálható,igazából engem a sminkek jobban inspirálnak,listámra került egy szuper rúzs,amit remélem hamarosan megrendelem.
Szóval Lime crime egy amerikai márka,kicsit extravagáns de szerintem sok lányt maga a csomagolás -is-fog meg.Az unikornis,kis masnik vibráló csomagolás nagyon megnyerő.
7 lakk található a készletben, mind pasztell szinek.Nekem legjobban a zöld tetszett utána a kék de sajnos ezek nem voltak készleten.
Az üvege nagyon aranyos kicsit széles és megsem kényelmetlen,az ecsete lapos és széles könnyű vele lakkozni.






Ilyen cukker dobozban érkezett meg,igaz nekem ez a lakk doboz nélkül is nagyon tetszik.





Rátérve a lakkozásra,a lakk két rétegben nagyon jó fed,a pasztell lakkok hátrányait hordozza magában,hogy nagyon ügyesen kell vele lakkozni,hogy ne legyen sok a két réteg.





 És itt jött a képbe az ügyeskedésem.
Mivel nekem erről a lakkról a az édesség jut az eszembe,olyan mesebeli álomszerű szin ez,felhők és az én kicsi pónim szivárvány és újra gyereknek érzem magam.
Próbáltam a mára már megszokott módszerrel nyomtatni-a megszáradt mintát mint egy matricát teszek fel a körmömre- pluszban én kicsi pónis water decal-al megfűszerezni.






 A minta nem lett tökéletes,az én kicsi pónis water decals botrányosan sz.r.Nagyon régen nem találkoztam már ilyen silány minőségű vizes matricában,lehelletnyi vékonyságú szinte leszedéskor elszáll.

Összességében nagyon kedvelem ezt a szint,nagyon kellemes pink árnyalat amit szivesen használok majd a jövőben is.


Felhasznált lakkok:

Orly bonder
Konad q1 uk paletta egyik mintája
Fekete nyomdás Konad lakk,illetve kék
My little pony water declas
Akril festékek
Pupa top coat


 szeretitek az ilyen pink lakkokat?
esteleg van terméketek Lime Crime?

19 megjegyzés :

  1. Szép szín, és jól is áll. Még nem hallottam ezt a márkát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem inkább sminkben erős ez a márka.kicsit extrém:)

      Törlés
  2. Szép ez a lakk! :-)
    A vizes matricákat nagyon szeretem én is, nagyszerűen fel tudnak dobni egy egyszerű lakkot is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? de mennyire szuper kis matricák vannak.

      Törlés
  3. Nagyon szép a színe ennek a lakknak!Imádom!:D
    A kis pónis mintákkal meg tényleg nagyon kis cuki meseszerű lett!
    Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mesés vattacukor poni.kár,hogy nem nyomdáztam :D:D

      Törlés
  4. De szép színe van és azok a matricák! Nagyon cukik!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)
      itt csak a póni a matrica a többit úgy nyomdáztam :)

      Törlés
    2. Komolyan? Akkor nagyon szépre sikerült a nyomdázás, olyan mintha matrica lenne. Ügyes vagy :)

      Törlés
    3. komolyan :) Irtam is,hogy a Konad q1-es palettával nyomdáztam,de elfelejtettem lefotózni ide:)

      Törlés
  5. Nekem nagyon tetszik ez a lakk rajtad, szép a színe, pedig annyira nem is vagyok oda a cuki rózsaszín dolgokért. Bár amióta megszületett a kislányom, kezdek vele megbartkozni egyre inkább, és nyáron sokszor volt rajtam rózsaszín. A pónis mani tutira olyan, amit a gyerek kedvéért tennék fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amióta blogolok én is megkedveltem ezt a szint.vagyis inkább mindenevő lettem.régen sok olyan szin volt-pl a rózsaszin is- amit az Isten pénzéért sem kentem volna fel. viszont látszik mennyit változnak az emberek. :)

      Törlés
  6. Ez az ami nekem sok! Nem szeretem a pinket, még a pasztelt igen,de a alapjáraton a pinket nem. És ez az én kicsi-ponim...
    Most megleptél...de igazából jó, ha elő bújik az embernek a gyerek énje is :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a blog lényege:) meglepetéseket okozni :P

      Törlés
  7. Nem rossz, de nálam az üveg és a díszítés visz mindent :D

    VálaszTörlés
  8. eszméletlenül cuki színe van a lakknak, a díszítések pedig wááá. *-*

    VálaszTörlés
  9. szép*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. ÁÁÁÁ! Meghalok anyira cuki! :D AZ a csillámpóni, és a szivárványok... <3

    VálaszTörlés
  11. A színe valami mesés, és a minták pedig nagyon cukkerek :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!