2013. augusztus 7., szerda

Mágneses lakk?!


Essence nail art magnetics egy olyan lakkom,amit megvettem és sohasem használtam.Nem vagyok hive a mágneses csodalakkoknak nem tudom miért valahogy nem érzek késztetést,hogy szórakozzak vele.
Valamelyik nap úgy keltem fel,hogy ma lesz a napja,hogy mágnesezek.Bevallom nem egyszerű az egész,nekem a mágnes össze-vissza mozgott,volt ahol konkrétan beleért a lakkba.

Az eredmény tetszik,viszont mára már ezer faja mintákat lehet kihozni,nem csak sima csikosat.
A teszt nem győzött meg arról,hogy vegyek még másfajta mágneses lakkot,vagy másfajta mágnest.








tetszik a mágneses lakk vagy sem?

9 megjegyzés :

  1. Nekem bejön, jól néznek ki ezek a csíkok, bár nem hiszem, hogy nekem ilyen szépen sikerülne, csak emiatt nem próbáltam még..Viszont a tiéd nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz ez!
    Bár nem az én világom a mágnesezés, de a körmeiden szépen mutat.
    Ha nem akarsz mágnesezni, körömnyomdázáshoz el lehet használni ezt a lakkot :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pont ez a lakk van meg. Fekete alapra ezzel nyomdázva nagyon jól mutat.
      Kàr, hogy nekem ennyi csík nem jött össze, mikor rendeltetésszerű használtam. De nyomdázós lakknak szuperül bevált :-)

      Törlés
  3. máson bejön a mágneses lakk, magamon viszont nem tudnám elképzelni. :)

    VálaszTörlés
  4. nekem sem a kedvenceim ezek a mágneses lakkok,bár nekem is van egy pont az essence-től, de nem használom, nálam nem működik ilyen szépen a mágnes :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. iszonyat közel kell tartani a mágnest.:(

      Törlés
  5. Nekem vannak mágnesek is, lakkok is, tetszenek is, de a bénázások, amiket művelek velük... :DD

    VálaszTörlés
  6. Én is megvettem, de sosem használtam. Nem is olyan rossz a körmeiden :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!