2013. augusztus 8., csütörtök

Masni mánia


Imádom a masnikat.
Mindig is kedveltem őket,szerintem nagyon szépen fel lehet dobni velük egy-egy ruhadarabot is,körmöket mégjobban.
Ehhez a manikűrhöz alapnak egy Opi lakkot választottam,egyik kedvenc szinem is egyben,az Anti-bleak,erre nyomdáztam pár masnit.
Mivel egy konkrét mintát használtam,nem igazán akartam már masnikat belekeverni a dolgoba :D
Szóval nem tudom mennyire jön le a képeken,pink és lila lakkokkal nyomdáztam,szerintem a szinkülönbség nem igazán látszik.

Paletta:Bundle monster 325








kedvelitek a masnikat?

4 megjegyzés :

  1. én is imádom a masnikat, van egy csomó masnis cuccom. :)
    nagyon cuki lett ez a körmöd is. :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi lett!
    Tetszenek a színek így együtt!:)
    Érdekes tényleg nem látszik a pink és a lila között a különbség..

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik ez a mani! irigyellek hogy szépen nyomdázol!

    VálaszTörlés
  4. Na ez most nagyon bejön, a színek, a minta, minden :]

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!