2013. augusztus 20., kedd

Melyik legyen az első?


Végre érkezett pár lakk ma,van amit a múltheti pisai látogatás alkalmával kaptam  2db-ot,,igy gondoltam egy posztban irok ezekről.

Itt az augusztus a lazulás jegyében zajlik,ami a postán iszonyatosan meglátszik.Mostanában ha rendelek,csak és kizárólag európai országokból várok csomagokat-kivételesen itt is vásároltam-bevallom augusztusban először és utoljára.

Sephorában az Opi Germany kollekciós lakkok 6 euroba kerülnek,igy rendeltem néhányat.
3 db-al növeltem a kollekciómat,és még 3 tesztre vár,amiket személyesen vettem meg.
Nekem ezek a szinek nagyon tetszenek,ősziesek de mégis különlegesek.


 Danke-shiny red egy nagyon szép piros lakk,legalábbis amiket a swatchokon láttam.

 Schnapps out of it! terra cotta szin nagyon érdekes,van amikor szeretem van amikor meg rá sem birok nézni.Mint már irtam inkább a különlegsebb szineket keresem.szerintem ez is az lesz :D


 My very first knockwurst
Pinkes fehéres árnyalat,erre is nagyon kiváncsi vagyok

Állandó kollekciós darab az Alpine snow -ez nem volt leárazva,viszont volt kuponom-amit azért vettem meg,mert nincs normális fehér lakkom.Amit legutóbb megvettem szép szép de nagyon lassan szárad.
Ebben bizom,hogy Opihoz hűen hamar szépre és nem csikosra szárad majd:)


Pisai látogatásom alkalmával a rokonoktól 4 lakkot kaptam ajándékba.
A párom bátyjának a felesége nagyon kedves,mindig meglep valami piperecuccal.Őszinte leszek nem vártam semmit sem ajándékba,hisz mindig hajra illetve testre kapok termékeket,valamiért most lakkokat kaptam.


2 models own lakk nagyon meglepett,hisz tudtommal itt nem lehet kapni.
Egy nyaralásuk alkalmával vette nekem,ami különleges figyelmességre vall,nem is hittem volna,hogy ilyen az eszébe jut.


 Feeling blue egy kék lakk lesz szerintem igazi tengerkék,Red red wine pedig egy pirosas bordós szépség.

A másik meglepetésem ez két Dior lakk,amikor megnéztem nem akartam hinni a szememnek.
Bevallom én az életben nem vennék Dior lakkot,az ára miatt sem,meg nem tartom elég különlegesnek a szineket,hogy erre kiadjak többezer forintot.
Viszont nagyon kiváncsi vagyok,hogy mit tudnak,mennyire gyorsan száradnak illetve menynit birnak felkenve.

Bird of paradise idei kollekció két tündöklő madara,ez a kollekció a 02-es és a Bahia nevet kapta.
Egy pink és egy kék lakkot tartalmaz.





 Konad Royal blue lakk is hiányzott a készletemből.Ezt a Lime cime lakkal együtt rendeltem.

Aki követ facebook-on olvasta a "vergődésem",hogy melyik lime crime lakkot vegyem meg.
Végülis a pink-re esett a választásom,ha beválik veszek még másik szineket is:)


Parfait day nevet kapta a kicsike,szép kis pasztell pink lesz.




melyik legyen az első amit kipróbálok innen?

7 megjegyzés :

  1. Ez maga a Mennyország :D :D A Dior lakkokra kíváncsi lennék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez tényleg az.:D
      főleg,hogy végre megkaptam a csomagokat. otthon is nagyon lassúak a postások de itt????? ááá Franciországból előbb ideért a csomag mint Milánóból :D

      Törlés
  2. Nagyon szép szerzemények. A Lime Crime-ra és az Opi Alpine Snowra lennék nagyon kíváncsi.

    VálaszTörlés
  3. Nem is lehet választani.:)
    Írom sorban.:)
    Dior pink,kék.
    -Mert kíváncsi vagyok mennyire minőségi,hogy fog teljesíteni.
    O.P.I. rózsaszín,fehér.
    -Ezek pedig azért érdekelnek,mert a rózsaszínt elképzelem mondjuk egy pink vagy lila nyomdamintával.:)
    A fehérre meg kíváncsi vagyok mennyire jó.:)

    VálaszTörlés
  4. az összesre kíváncsi vagyok, de a Lime Crime érdekel legjobban. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!