2013. augusztus 30., péntek

Melyik legyen az első?


Olyan szinten feltornyosultak nálam az új dolgok,hogy már magam sem látom a végét.
Az viszont érdekelne,hogy mit látnátok szivesen első körben.
Időm nagyon kevés mostanában,hisz új helyen dolgozok-lekopogom- már idestova 2 hónapja,nem igazán jut elegendő idő a blogra illetve az újabb lakkok tesztelésére.


Elsőnek az Orly-Surreal mini lakkokról lesz szó,hihetetlen fénysebességgel megérkeztek a lakkok,másfél nap alatt ideértek.
Szeptembertől lesz kapható 6 csodálatos szinben,és a mini kollekcióval is megelégszem,viszont a 3 lakk plusz kis táska kombináció nagyon csábitó-lehet.





Pixie powder és Pink waterfall

Angel rain és Teal unreal

Essie Summer mini kollekció-ra is fáj a fogam,Essie mint márka nekem nagyon tetszik,szuperek a lakkok és tartósak is.









 Rainbow honey -Be mine
Már korábban is nézegettem ezeket a lakkokat,de franken lakkohoz hiven talán ez volt az első szin ami tetszett!Kiváncsi leszek,hogy mennyire fog beválni.
Be mine egy halvány rózsaszin telis tele arany csillámokkal.






MM19-es In the forest nyomdapaletta Ausztráliából érkezett,a fás minta az egyik kedvencem,őszre tuti lesz ezzel nyomdázni.



És végre sikerült megvennem a Konad fehér gumis nyomdázóját. :D
A pink változata már megvan nekem,viszont akartam fehéret amin jobban látszanak a sötétebb minták.A pink szuper nagyon jó és kézre áll,szinte lehetetlen tévesztelni vele.





Két L'Oreal lakk van még a soron amit szeretnék kipróbálni.Mostanában bartátkozunk én és a sárga szin...






Konad lakk illetve fekete nagyon érett,a régi fekete lakktól megváltam,mivel száradási ideje meghaladta a fél órát .




Eddig Layla lakkom sem volt,mivel tegnap ebéd közben reklámoztak egy újságot-Donna Moderna-Layla lakkot vagy lakkokat adnak hozzá ajándékba.4 szinben árusitják,nekem most a világos kék jutott de hajtok a piros szinre.
A lakk nagyon szuper babakék,már felkentem próbaképp a kisujjamra.
Az újság 2 euro-ba kerül,a Layla lakkok általánosságban ennél jóval többe.




Sephorában jártam hetfőn és egy nagyon jól eldugott polcon volt egy reklámfelirat miszerint egy Opi lakkhoz Ciate lakkot adnak ajándékba.
Mivel ez az Opi akciós-teljes árat nem is fizettem volna érte-igy mellé választhattam egy Ciate lakkot.Én a kéket választottam a döntés nem volt egyszerű..
Ciateról nem sokat tudok,annyit igen,hogy angliai márka és eléggé elterjedt az itteni lányok körében.






szóval miről látnátok swtachokat első körben?

11 megjegyzés :

  1. hű választani sem tudok. az essie és az orly lakkokra vagyok a legkíváncsibb. :)

    VálaszTörlés
  2. Essie lakkokat. Az a bagoly nyomda de cukiii! :)

    VálaszTörlés
  3. Jujj de sok lak.... Legjobban az Orly-Angel rai és a L'oréal érdekel. De az nagyon-nagyon-nagyon. :)

    VálaszTörlés
  4. Hú,én az orly lakkokra lennék kivàncsi első körben önző módon,mert nagyon rákattantam a duokróm lakkokra,de nem szeretnék az őszi bevásárláskor dupe-okat venni.Attól tartok,hogy az Opi San Fancisco kollekcióban lévő nagyon fog hasonlítani az Orlyra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ŐŐŐ nem,nem igazán hasonlitanak.:D (de majd kiderül,hogy miért nem :) )
      az Opi sokkal szebb,az a lakk nekem is tetszik,de valamiért az Essie For the twill of it most jobban megfogott az Opinál.

      Törlés
  5. Nekem a kis rózsaszín be mine lakk a kedvencem, és a nyomdalemez. <3

    VálaszTörlés
  6. ÚÚramatyám azok az Essie lakkok mennyeiek! Nézegetem őket én is mióta kijött a kollekció, a kék kivételével jöhet bármelyik :D A glitteres L'Oreal lakkra is nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. The Girls Are Out kár,hogy nincs benne.az a szin nagyon tetszik nekem..... :(
      a L'Oreal glitteres egy drágább lakk szép kis koppintása.

      Törlés
  7. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚú a Pixie powder legyen! (lehet, hogy már volt azóta, most pótolom a hétvégi kimaradást, akkor bocsi :D )
    Sünis nyomda <3 :]

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!