2013. augusztus 28., szerda

Models own-Feeling blue és cipzár


Models own-Feeling blue egy igazi királykék lakk,a szine belopta magát a szivembe.Egy rétegben is szuperül fed,második réteg a szin maximalizása miatt kellett.

Üvege elég nagy,nagyobb sokkal mint egy Essence LE lakké.Az ecsete viszont nem tetszik.Általában a pereménél egy csepp lakk leül,ami  már szépen rácsöppent már a kilakkozott körmömre.
Fénye nagyon szép fedőlakk nélkül is szuper,extra gyorsan megszárad.








Ezután kitaláltam,hogy ha már megvan a cipzár water decals matricám,feldobom vele a manikűrt.
De nem csak simán egyszerűen,kicsit variáltam a szinekkel:












Felhasznált lakkok

Orly Bonder
Nicole by opi- Listen to your momager
Pupa top coat
a cipzár  INNEN rendelhető



szeretitek a kék lakkokat?

12 megjegyzés :

  1. A mutató ujjadon lévő tetszik a legjobban :) pont tegnap nézegettem, hogy rendelek ilyen cipzár matricát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van arany szinben is. az is nagyon szuperül néz ki

      Törlés
  2. fú,nagyon jól néz ki így "élesben" is ez a matrica, a BPS-on már szemeztem vele én is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik.főleg,hogy kicsit variáltam vele,nekem igy még jobban tetszik mint simán:)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a Models Own lakk és a cipzár így tök jól mutat, hogy sötétebbre lakkoztad amit már lecipzáraztál :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a kék lakk!
    Na és ez a cipzáras megoldás...:D
    Baromi szépen megcsináltad!
    Nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép ez a kék, a cipzárok meg nagyon feldobják. :))

    VálaszTörlés
  6. Annyira jók ezeket a zipzárok. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!