2013. augusztus 23., péntek

Models Own-Red red wine és BM-H15


Eddig egy db Models own lakkom volt,őszinte leszek,kicsit kétesen álltam neki a lakkozásnak.Legutóbbi lakkom nekem kicsit gumisnak tűnt,bekategórizáltam ezt a márkát,hogy szinte minden lakkja kicsit gumis.
Mivel ajándékba kaptam két darabot,nem szándékoztam újravenni ezt a márkát.
Viszont ma reggel kipróbáltam,nem tudom miért erre esett a választásom.Ma nagyon szép napos az idő,valamiért mégis ehhez a szinhez húzott a szivem.

Red red wine nagyon találó név,ha ránézek tényleg egy jó édes finom olasz bor jut az eszembe róla.Itt olaszban a borok tényleg nagyon finomak,szinte minden nap edéb után iszok egy pohárral,annak ellenére,hogy anit alkoholista vagyok-nem szeretek inni.
Felkenve nagyon hamar megszáradt egy réteg,a második réget méghamarabb száradt.
Felkenve látszik,nagyon szép bordó szint kapunk.







Ezután a Bundle monster Holiday paletták közül választottam egyet.Mivel ezek inkább ünnepekre valók igy most erre a japán mintákra esett a választásom.



és ilyen lett a remekmű








Felhasznált lakkok:
Orly Bonder base lakk
Models own-Red red wine NP020
Bundle monster Holiday BM-H15 paletta pár mintája
Sárga Konad nyomdázós lakk
Essence Sealing top coat



Szeretitek a japán mintákat?
és a bordó lakkokkal hogy álltok?

5 megjegyzés :

  1. Úúú,a kisujjadon meg a mutatón azok a lampionok nagyon jók!

    VálaszTörlés
  2. úhh nekem is a bor jutott róla eszembe. :D
    a minták meg nagyon találóak lettek. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép bordó!
    A nyomdaminták meg nagyon jól illenek rá!:D

    VálaszTörlés
  4. Utálom a sárgát de ez az összeállítás nagyon bejön! :]

    VálaszTörlés
  5. Hát ez valami brutál jó lett... ANnyira el lett találva a két szín ezekhez a kínai mintákhoz! Nagyon hangulatos.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!