2013. augusztus 16., péntek

Nicole by opi-A like-haley story....


Jó pár hónapja nézelődem az ebay-en akkor akadtam erre a lakkra.A szine nekem tetszik azért is mert kb. 4 swatch-ot néztem róla megvétel előtt és mind a 4 oldalon más volt,de amikor hozzám került a lakk meglepődtem mennyire szép ez a pinkes árnyalat.
Ezért a lakkért kemény 6 euro-t fizettem postával együtt,az eladó ezeket a lakkokat nagyon olcsón árulta,akartam más szint is venni,de mire visszanéztem az oldalra az összes lakkja elfogyott. Én elvből sem költenék sokat egy lakkra,már csak azért sem mert a bőség zavara miatt nem érné meg,plusz azt hiszem ezer ilyen szinem van szinte mind ugyanaz.
Nade ez a lakk tökéletes pinkes vibrálós árnyalat,csillámokkal megfűszerezve.
2 rétegben nagyon jól fed,viszont néhány képen látom,hogy egy harmadis lehelletnyi réteg is kellett volna rá.








Nyomdázva is kellemes,imádom ezt a mintát.Kék szineket választottam hozzá,szerintem szolid minta kerekedett ki belőle.











kedvelitek az ilyen szineket?
nyomdázással hogy álltok?

3 megjegyzés :

  1. Szép színe van ennek a lakknak!:)
    Érdekes,hogy minden fényviszonyban más árnyalatú.
    Tetszik a nyomda rajta,szerintem jól néz ki a kékkel!:D

    VálaszTörlés
  2. A lakk is szép, de most a nyomdázással levettél a lábamról :P

    VálaszTörlés
  3. omg. *-* gyönyörű színe van ennek a lakknak. *-*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!