2013. augusztus 21., szerda

Opi-He blue it this time!


Végre egy olyan kék lakk ami nem gyöngyházas.Ez a szépség az Opi-He blue it this time!
Exclusive jelent meg a Sephorában,és teljesen véletlenül akadtam rá.
Egy rétegben is tökéletesen fed,viszont a második réteget felkentem mert kiváncsi voltam még jobban kihozza-e a kékséget a lakkból.
Nagyon hamar megszáradt erre már nyomdázhattam is.

A képeken a lakk fedőlakk nélkül van fotózva,igy is látszik mennyire szépen csillog.





Nyomdázáshoz az új Moyou palettát választottam ,pro collection 04-ről az irásos mintát.








Alaplakk:Orly bonder
Fedőlakk:Essence sealing top coat
Nyomdalakk:Konad Pysiche pink

1 megjegyzés :

  1. Nagyon szép árnyalatú ez az O.P.I. lakk!
    Imádom ezt a kéket.
    Tök jó lett az írásos mintával!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!