2013. augusztus 30., péntek

Orly-Surreal mini swatch

Orly-Surreal lett az első választottam amit még ma kipróbáltam.Volt 2 óra szabadidőm délután,igy septében felkentem a lakkokat.
Mivel az Orly márka nekem nem ismeretlen,tudom mennyire jó minőségűek a lakkok,és mennyire nem szeretem a mani mini-ket.
Minden ilyen mini kollekcióban van legalább egy kevésbé jól muzsikáló darab.

Töménytelen mennyiségű képet készitettem :D




A műanyag kis doboz 4 szint tartalmaz 4x 5,3 ml lakkokat
Elsőnek a Pink waterfall-t kentem fel.
A lakk nagyon jól fed a szine mesés igaz pink,kérmes,nekem személy szerint nagyon tetszik ez az árnyalat.Egy rétegben is nagyon jól fed,én 2 réteget használtam.







Erre jött a Pixie powder amit tegnap egy ujjamon teszteltem.
Mivel ez inkább fedőlakk,és nem sima lakk,igy felkentem erre a pinkre.Nagyon szép mikrocsillámos,szerintem van benne egy hangyányi sand hatás.Kicsit érdes marad a felülete,de nem vészesen.
Napfényben nagyon csillog,igy a pinken nagyon elegáns,viszont más szinen is szivesen megnézném.










Ezután kékes zöld lakk került sorra,nagyon szépen fedő lakk ez is.Egy rétegben tökéletes szépen terül és nem is csikozódik.Itt is két réteget használtam.Viszont a képek nem adják vissza a valós szinét.A lakk tényleg kékeszöld,viszont a képeken sajnos kéknek tűnik.
Teal Unreal talán az egyik kedvencem :)





Erre kentem fel az Angel rain lakkot,mivel ez is fedőlakknak megy csak el.Ezt is kipróbáltam egy ujjamon tegnap,illetve egy halvány kéken,nagyon szép gyöngyházas duochrome szerintem kifejezetten jól mutat kék illetve kékes lakkokkon.
Napfényben van egy kis lilás árnyalata is,amit nem nehéz előcsalogatni.









A lakk valami mesés az üvegben-is.



És a próba az ujjakon :
Pixie powder egy réteg alapszin nélkül,Angel rain alapszin nélkül majd kisujjon kék alaplakkon


Összességében nagyon szép ez a kollekció akit nem zavar ez a két "gyenge" lakk,mármint csak fedőlakként muzsikálnak jól-szerintem!!! annak ajánlom a megvételét.


melyik szin tetszik neked innen?

12 megjegyzés :

  1. Mind nagyon szép, de az első pinkes a kedvencem :) Nagyon jól áll a kezedhez, különleges szín :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj örülök,hogy neked is tetszik a pink.tényles különleges ez a szin!!!

      Törlés
  2. Nekem a kék jobban tetszik :D

    VálaszTörlés
  3. mind nagyon szép :)nem is tudok választani melyik tetszik jobban, mindegyik jó :)

    VálaszTörlés
  4. Mind a két páros nagyon jó, de a rózsaszín közelebb áll a szívemhez. :D

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű mindegyik lakk!:)
    De nekem is az elsőnek kipróbált pink lopta be magát a szívembe.:)
    A Pixie powder pedig csak fokozza az egészet!:D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépségesek! :) Nekem a Pixie Powder tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  7. hű nagyon szép mind, főleg az a rózsaszín párosítás. *-*

    VálaszTörlés
  8. Kár, hogy a PP csak fedőként jó :(

    VálaszTörlés
  9. beaitiful swatches! love pixie powder

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!