2013. szeptember 27., péntek

BOOOM baby!!!


Tegnap amikor a lakkokat fotóztam,eszembe jutott az American savage nevezetű kincskereső sorozat,amiben a nagydarab tag üvölt mikor valami tárgyra bukannak.
Akkor általában teli torokból ordítja,hogy Booommm babyyyy ami hihetetlenül tetszik.
Ennek a bejegyzésnek ezért is lett a neve,mintha lakkrobbanáson lennék :D Rám szakadt valami polc..úgy felgyülemlettek a lakkok.

Elsőnek amit kiemelnék,hogy örülök a szerdai "randinak" Erikával ,olyan érzesem volt illtve van,mintha már ezer éve ismernénk egymást.
Végre megmutatta a blog,azt az oldalát is,hogy a gép mögött vannak szuper emberek,olyanok akikre lehet számítani illetve saját magukat adják.Örülök,hogy egy önzetlen barátra tettem szert,a kevés idő ellenére örülök,hogy sikerült találkoznunk.
A gyors találkozás alkalmával pár lakkot cseréltünk,illetve ajándékba kaptam,volt olyan is amit az Erika nekem megvett előre hisz kevés időm nem engedte,hogy sokat időzzek Budapesten.


Mivel nem volt eddig Flormar lakkom,most párra szert tettem :)
Nem is tudom melyiket fogom elsőnek kipróbálni.
Black dot lakkok nagyon szépek,3 szín lett az enyém,pink zöld és kék,mindegyiben hexagon glitterek vannak.






Aztán amiket beszélgettünk,hogy milyen szuperek az akrilfestékek díszítésre.
Egy csillámos kéket és egy thermot vettem,szerintem mindkettő szín nagyon szép
A thermora extra kíváncsi vagyok amint időm engedi kipróbálom.





Két holos Flormar lakkot is kaptam a csokibarna nagyon szép de mégis nagy szerelem a szürkés.
Erikán a találkozáskor a szürke holos volt használatban,imádtam a színét rajta.





 Manhattan piros lakkot az Erika blogján láttam,akkor nagyon megtetszett a színe.Annyira örültem ennek a lakknak,élőben szuper a színe,nem az a vad piros.



Clarie's lakkom eddig még nem volt.Nálunk szinte nem is lehet kapni amit sajnálok,mert szívesen vennék még párat.
Ez a kék lakk egy denim jeans hatású csillogós csodalakk,amit jól kiveséztünk Erikával,hogy mennyire szuper.:)






Az Opi Ds szeriás lakkból az Exravagance lakkot vettem meg-amiért Erika ment el az Opi üzletbe- nagyon kellemes szín,nem tudom mennyire jön majd le a holo hatása.Swatchokon ez a lakk tényleg extravagáns,illok hozzám ez az árnyalat.






Max factor Fantasy fire egy égbőlkapott lakk volt.
Listás lakk volt-még anno- viszont itt nem találtam.Otthon ez a mini csodalakk 999ft -amit Erika segítségével- egy hajfestékkel együtt 1040ft-ért vettem. Végtelenül örülök neki,abszolut megérte az árát.Imádom az ilyen fedőlakknak használható mindenféle színű szépségeket.







Nagyon jól éreztem magam az Erikával,millió köszönet a segítségért.Annak sokkal de sokkal jobban örülök,hogy egy barátra tettem szert a valós életben,nem csak a gép mögött ülve pötyögünk egymásnak :)

Másik nagy segítőm Ivett aki megszereztem és elküldte nekem az Essence Oktoberfestes termékeket.
Sok szép és hivalkodó terméke volt ennek a kollekciónak-nálunk nem is jelent meg :(
Egy lakkot mindenképpen szerettem volna,az azték kollekciós lakkok nagyon szuperek és tartósak.Remélem ez a lakkal sem lesz másképpen.


Ez a szuper multicolor pirosító nagyon tetszik,lehet sohasem fogok hozzányúlni,ezt csak a külseje miatt akartam.
Tetszik ez a szivecskés megoldás :)





Körömmatrica kötelező darab.Olyan cuki :)




Ennek a tartónak nem tudom milyen funkciót kéne betöltenie purse-azaz táska,bevallom a nyomdapaletták tárolására vettem,amik a Bundle monster tartómba nem férnek bele.
Kis zipzáras érdekes anyagú tartó,övre fűzhető hátuljával aranyos kicsi és szerintem kényelmes.Viszont hordani nem fogom :)




  Ez a karkötő is must-have darab volt nálam rózsaszin-telitalálat!!!



A kollekcióból nekem a piros lakk tetszett.Kiváló színe van!



Ivettnek is ezer köszönet a fáradozásaiért :) A többit tudod...

Amiket rendeltem is felhalmozódtak,valamiért állandóan késik mostanában a posta.
Extra lemaradással kaptam meg azokat a termékeket,amiket még nyár végén vettem lelkesen,igy ősszel biztos szuper lesz majd nyárias színeket kipróbálni :D

4 moyou palettát rendeltem-ebből egy előrendelés volt,és nem kaptam meg PONT azt.Sajnálom,de csalódtam az oldalban,1 hónapig ültek a pénzemen és azt a palettát amit akartam nem kaptam meg.Most hetek óta megy a hitegetés,ej ráérünk arra még...Pató pál úr is ezt mondta...





Következő pakkban volt 3 paletta-Bundle monster 2011-es 2010-es mert utánanéztem :D kollekcióból.Ezek a minták nagyon tetszenek,ahogy a melléjük érkezett lakkok is.Mostanában sand illetve holo lakk függő lettem!!


Picture Polish Cosmos lakkja kívánságlistás lakk volt,imádom ezt az intenzív kék lakkot.





A-England Princess sabra igazi holo csodalakk ezer meg egy féle manit láttam már velem.Imádom a színét kellemes , arany oliva homokszín.




China Glaze Solar power lakkot azért vettem meg,mert mini Cg-m eddig nem volt,mindenképpen akartam extra sárga manit csinálni-amire szakítok majd időt.Fejben megvan viszont időm ninc smost rá:)

A Cg-ben a mini 9,6ml jelent cöcö milyen mini nem?
Az üvege nagyon aranyos :)




Bundle monster 2011-es palettákból 3-at vettem





Aztán megjött az egyik Bornprettystore rendelésem is-még vagy 4-et várok.
Kétféle matricát vettem

A virágos Itt
A spongyabobos Itt



Gyűrűben a love feliratú lett az enyém,és innen rendeltem.



Az egeres nekme szürkében tetszett,olyan aranyos felvéve :)






Innen megrendelhető


Említettem,hogy sand lakk mániában szenvedek,fáziskésésem van,mert már ezt a kollekciót ami a 007 Bond girls -mindenki ledarálta már,viszont én most rendeltem meg a mini kollekciót.
A dobozban mindegyik szín tetszik swatchok és velamények alapján mindegyik szín kellemes és tetszik.






És ami am frissen érkezett:

2 color club tavalyi őszi kollekciós-egy szürke és egy burgundi- és a Cirque álomlakkom holo lila és imádom a színét.
Ez az első lakkom ettől a márkától,viszont engem a színe rabul ejtett...




melyiket próbáljam ki elsőnek???
huuuh :D

20 megjegyzés :

  1. Micsoda szépségek! Öröm volt olvasni a bejegyzésed! :D Nekem a 2011-es BM palették tetszenek a legjobban. Gondolom azért, mert 2011 óta szeretném én is őket beszerezni, de valószínűleg még jó ideig nem fog menni. xD Azért nálad majd szeretné sok-sok manit látni használatukkal! (:
    A lakkok meg csodálatosak mind! Sajnos a mi kis városkánkban egyik márka sem kapható, rendelésről meg egyelőre nem álmodozhatok. :D De addig is kiélem magam olyan bloggereknél, mint Te. (: Szóval nagyon várom már a bemutatókat! :D

    VálaszTörlés
  2. Cosmos!!! Utána Cirque aztán Color Club! :)

    VálaszTörlés
  3. A PP és a Cirque lakkokat! De minden hatalmas szerelem, nagyon jó cuccokat rendeltél!

    VálaszTörlés
  4. Húú, mennyi sok szép minden :) van pár dolog, amit én is szívesen elfogadnék, vagy épp kívánságlistán van. Kérdés: a BM palettákat és a england lakkot honnan rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Bundle Monster palettákat az ebay-ről vettem,igy 3 db-ot egyben.
      az A-england lakkot: http://www.atoutscharme.com/

      Törlés
  5. Jó hosszú bejegyzés lett!:D
    Örülök,hogy tetszenek a lakkok!:)
    A rendeléseid meg most is mint mindig,szuperek egytől-egyig! :D
    A Cirque és az O.P.I. lakkra nagyon kíváncsi vagyok és utána sorban mindegyikre! :D

    VálaszTörlés
  6. Gazdag zsákmány :) A Moyou paletták szuperek!

    VálaszTörlés
  7. Lakk minden mennyiségben :D :D Várom a teszteteket, tök mindegy melyikkel kezded, mindegyik gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  8. istenem azok a lakkok!
    főleg a black dot lakkok! *-*

    VálaszTörlés
  9. Ó az az Extravagance.... nagy álmom....

    VálaszTörlés
  10. a Flormar dots lakkok nagyon tetszenek, de sajnos közelemben nem kaphatóak.. ://
    a Fantasy Fire is nagyon nagy vágyam, de azt sem lelem sehol :/

    VálaszTörlés
  11. A black dot lakkokról le sem fogod tudni venni a szemedet, a lemosásnál azonban bosszantóan fognak ragaszkodni! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  12. Ajjj,ennyi csodás lakkot egyszerre...*.* Szinte összes Flormar lakkra kíváncsi vagyok, de nagyon(kivétel az ezüst holo mert az nekem is megvan és tudom mennyire csodás) :)
    A paletták is szuperek, és kíváncsian várom, hogy mit fogsz alkotni az akril festékekkel :))
    És nagyon örülök hogy élőben is ennyire tetszenek az Essence cuccok, örülök hogy tudtam segíteni :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!