2013. szeptember 23., hétfő

Butter London-Blagger


Butter London lakkokat mindig csodálkozva néztem,de sohasem jutottam el arra a pontra,hogy szeretnék egyet.
Kettőt fizetsz hármat kapsz akcióban beadtam a derekam így nem csak egyet vettem,egyszerre hármat. A választás viszont elég nehéz volt,olyan lakkok voltak a kínálatban amiknél nem éreztem a bizonyos kattanást.
Egy kéket mindenképpen szerettem volna,valami olyat ami igazi kék,ebben a lakkban megtaláltam mindent.Ez TÉNYLEG kék.
11ml-es extra large üveg rejti,a díszítő kupak leoperálása után elénk tárul az ecsetes festőkupak.






Ez a festőecset sokkal kényelmesebb mint a Dior,ezerszer jobban a kezemre áll.
A lakk nagyon jól fed,egy rétegben már tökéletes,szuper fényes és nagyon gyorsan megszárad.
Én 2 réteget használtam.





Erre díszítő szalaggal készítettem egy mintát,amivel nem vagyok megelégedve.A minta kicsit "megfolyt" a színek jól harmonizálnak.







És a Mybelline Baby lips-ről is ejtenék pár szót.
Még emlékszem sokat nézegettem külföldi blogokon,olvastam és magamba szívtam a szavakat amikben áradoztak róla.
Eljött az idő hogy nálunk is kapható,alig vártam,hogy kiválasszak egyet magamnak.
Én a pink punch-ot néztem ki,az illata nagyon kellemes nem erős igazi fagyi illat,.
Nagyon jól hidratál,ezerszer jobb mint bármelyik ajakápoló,még másnap is puha tőle az ajkam.






Enyhén rózsaszin,az ajkam is halvány  rózsaszínt lett tőle,de nem zavaró,nekem inkább kifejezetten tetszik.
Ha esteleg néztétek már,illetve megvennétek valahol és abszolut javaslom,tényleg megéri az árát.


A felhasznált lakkok a manikűrhöz:

Orly Bonder
Díszítőszalag
Layla Ceramic Blue sky lakk
Orly neon kék lakk
Cheeky díszítő kő
Pupa top coat




szeretitek a kék lakkokat?

10 megjegyzés :

  1. itt is most vezették be a babylipst, én a narancssárga színűt, a cseresznyéset vettem meg (itt rózsaszín sajna nem volt :( ). én kimondottan csalódott vagyok, mert a nagy hype és beharangozás ellenére a hidratáló hatása nagyon gyengécske.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen? ezt sajnálom :( nekem jól muzsikált,de ettől függtelenűl lehet a többi már nekem sem lenne jó.
      szerintem ez nagyon egyén függő,anno a labelloval voltam így,hogy mindenkinél működött csak nálam nem.

      Törlés
  2. Hát ez a Butter lakk gyönyörűséges! A Baby lips-ről pedig én is csak dicshimnuszokat hallottam, úgyhogy így télre lehet be kéne belőle szerezni egyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a választás előtt szaglászd meg. hátul van ilyen ki lyuk ott nagyon jól lehet érezni az illatukat. :)

      Törlés
  3. Szép lakk, tetszik, az amit kihoztál belőle. De ez a fajta kék, nekem már túl kék. :D Biztosan érted! :D
    Ilyen szalagból, és kövekből rendeltem most, úgy látom népszerű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen ez az igazi kék :) nekem van ilyen lakkban essence snow white-os az is too much,viszont ez nagyon tetszik magamon:)

      Törlés
  4. Nagyon szép kék szín! Pont ilyet keresgélek :)

    VálaszTörlés
  5. Durvi kék ez a lakk, tetszetős nagyon, a Baby Lips meg különösen! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Mekkora ötlet a celluxos izébe tenni a díszítőszalagokat! :O Köszi a tippet, kipróbálom. :D Úgy utálom őket ollóval vagdosni. :S

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!