2013. szeptember 28., szombat

Butter London-Molly-coddled


Ma egy lila lakkról irnák pár sort,mégpedig a Butter London-tól.
Most visszanézve a képeket, rájöttem mennyire jól tettem,hogy megvettem ezt a lakkot,az üvegben úgy éreztem ez nem az én színem,hezitáltam,hogy kell-e.Alapjáraton szeretem a lila lakkokat,de eddig csak egy-két olyan árnyalat volt ami valójában megfogott.

Erről az árnyalatról a levendula jut az eszembe,kellemes halvány lila,aminek szuper a fedése.Egy rétegben is tökéletes volt.







Szivacsos techinkával csináltam egy kis színátmenetet,plusz egy régen elfelejtett fedőlakkal dobtam fel.
Nekem színátmenet nélkül is tetszik ez a lakk,szuper a minősége.











Felhasznált lakkok:
Orly Bonder
Nfu FS17
Nicole by opi-Heavenly angel



Kedvelitek a lila lakkokat?

15 megjegyzés :

  1. szép ez a lakk, van nekem is a NOPI-hoz hasonló fedőlakkom, csak nekem L.A. Colors-os. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen van már ez ezer fajta márkában :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, a halvány lila és a fedőlakk is :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj de imádom a levendula színt <3 Ez valami meseszép ! :) A színátmenettel is nagon szuper!! :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. AHHHHH gyönyörű, és amit kihoztál belőle, szavak nincsenek. <3

    VálaszTörlés
  5. a lil az egyik ekdvenc színem (a kék a másik), és ez a lakk pont az az árnyalat, amit nagyon szeretek tavasszal. Régóta álmodozom,hogy vegyek pár butter london lakkot, de annyira drágák sajnos!
    A szivacsos technikáról hadd kérdezzek, mert nekem sosem sikerül jól: mennyi lakkot teszel a szivacsra? Vagy úgy csinálod, hogy valahova kikened a lakkot, és a szivacsot tunkolod bele, és aztán a körmödre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkettő verzió jó
      Én úgy szoktam hogy először a szivacsot vizbe áztatom de nem kell hogy full vizes legyen csak épphogy nedves. Majd a
      szivacsra kenem a lakkokat és egy lapra addig próbálom mig az átmenet nem lesz tökéletes. Után felviszem így a körmokre.

      Törlés
  6. Gyönyörű árnyalata van ennek a Butter lakknak!:)
    Imádom ezt a krémes lila színt!:)
    Nagyon tetszik a színátmenet is és a fedőlakk.Nagyon jól feldobják a manit!:D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!