2013. szeptember 24., kedd

Ciaté-Headliner 066



Ha önszántamból kéne ezt a lakkot megvennem,nem hiszem,hogy teljes áron kéne.
Szeretem a kék lakkokat,az utóbbi időben egyre jobban,viszont miután felkentem ezt a szépséget elment tőle a kedvem.Történt ugyanis,hogy amikor a Sephorában várásoltam Opi lakkohoz egy Ciaté lakkot adtak ajndékba.Én ezt a színt választottam,viszont ha tudom hogy ilyen félmatt tuti másikat választok helyette.
Az üvege übercuki,kis masnis elég széles,az ecsete vékony és keskeny elég hamar megszáradt a 2 réteg.
Jó ez a márka a minőségre semmi panaszom..sőt.













Felkenve a színe csak a színe tetszik,az hogy félmattra szárad nem tetszik.Lakkok terén komolyan pedáns vagyok,ezért is írtam,hogy teljes áron biztos nem kéne.
Viszont ajándékként tesztre pontosan jó volt.








Felhasznált lakkok és kellékek:

Orly Bonder
Moyou stamping plate 05 Salior
Kék Konad lakk
2 hal Cheeky diszítő
Konad top coat




szeretitek a félmatt lakkokat?
ismeritek ezt a márkát?

8 megjegyzés :

  1. Nagyon szép színe van, nekem tuti szerelem lenne a körmeimen. Nem zavarnak a félmatt lakkok, maximum ha épp nem tetszik az adott pillanatban, dobok rá egy fedőlakkot, vagy egy mattítót, hogy teljesen matt legyen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked tetszik:) lehet teljesen matton nekem is tetszene,na majd legközelebb kipróbálom:) köszi,az ötletet:)

      Törlés
  2. A finise nekem se jön be, bár én úgyis rákentem volna simán is a fedőlakkot, úgy meg szép :P

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik, a finishével nekem nem lenne gondom mert mindig használok valami fedőlakkot/réteget :) A minta pedig nagyon cuki lett :)

    VálaszTörlés
  4. Nem szeretem a kék lakkokat, de ennek tetszik a színe! :D

    VálaszTörlés
  5. Szép színe van. A félmatt lakkokat én sem szeretem, vagy legyen fényes vagy teljesen matt, csak döntse el melyik mert így a falra mászom tőlük :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik ez a színárnyalat!
    Kár,hogy ilyen félmatt,de úgyis kensz gondolom rá fedőt úgy meg szuper jó.
    A nyomda is tetszik a halacska meg..:D nagyon aranyos!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!