2013. szeptember 6., péntek

Dior- Bird of paradise 792 kék





Idei nyáron megjelent a Dior Bird of paradise kollekciója,ebbő a Bahia nevezetű lakkduót van illetve volt szerencsém kipróbálni.
A pinket itt már láthattátok,most a kéken a sor.




 792-es számú kéket a Dior "kőolaj kéknek" irta le,közepes tónusú alig-alig mikroglitteres lakk.
A fedése nem rossz 2 rétegben kentem fel,ez a kék szin nagyon tetszik nekem.
Hamar megszáradt szépen terült a körmömön.
Viszont a mini kupakkal sohasem leszek kibékülve,ennél a 7ml-es lakknál nem előnyös a mini kupak,a fogása ormótlanul nem jön be,egyszerűen nekem nem áll kézre.
Ha a kupakkal való szórakozást túléltük,gyönyörködhetünk a kék lakkban:)
Sajnos a képekről a mikrocsillám nem köszön vissza,de benne van!! méghozzá arany szinben.






Engem ez a kék szin arra inspirált,hogy nyomdázzak rá,mivel a Moyou Salior palettát még nem próbáltam,igy ezt a tengeres kagylós mintát választottam.









 Összességében ha a két lakk közül kéne választanom a "hibiszkusz pink" jobban tetszik,de sok pinkem van már....Az ára még mindig too much,én saját zsebből nem venném meg,viszont örültem az ajándéknak. :) Igy kevesebbet akarok panaszkodni,örülök,hogy volt lehetőségem egy ilyen lakk kipróbálására, felmérve azt,hogy semmivel sem tud többet mint egy Opi-ez egy példa csak-igy egy izzadságcseppet letörölhettem a homlokomról,hogy nem vesztettem eddig semmit.....



Felhasznált lakkok:

China Glaze Base coat
Konad tengerkék lakk
Essence Sealing top coat






Nektek tetszenek a kék lakkok?

















6 megjegyzés :

  1. Jaaaj de szépséges lett, nyomdával a legjobb! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik!
    A nyomdázással igazi tengerparti hangulata lett:)
    Nagyon jól harmonizál a két kék együtt.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyi? most nézve hiányzik róla pár diszitőkő....de ami késik....

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!