2013. szeptember 11., szerda

Essie-Full steam ahead-Naughty nautical


Folytatom az Essie nyári kollekciós lakkok bemutatását,mai napra a lilára esett a választásom.
Full steam ahead nevet kapta a lakk,igazi levendulás lila.
Kicsit mikroglitteres,viszont a felkenésével meggyűlt a bajom.Valamiért nem akart szépen elterülni a körmömön,egy két helyen csíkos maradt.





Aki ismer tudja hogy nagyon nagy Madonna fan vagyok.Amikor az ebay-en csekkoltam a water decals mintákat akkor megakadt a szemem ezen,és megrendeltem.
Aztán elfelejetttem használni,csak a fiókban énekelt Madonna,hogy próbáljam már ki a körmömön.
Ez a minta a 2000-es Music album tipikus arca.
Viszont kipróbálva ez a matrica borzalmas,nem olyan mint amit a Bornpretty oldalról rendeltem.Sokkal durvább,nem fekszik fel a körömre rendesen,és fedőlakk alkalmazásakor pedig oda sem akar tapadni.







Nyomdázva illetve a matricával nem rossz a manikűr.

Felhasznált lakkok,kellékek:


Orly Bonder
Madonna Water decals
Konad pink és lila nyomdázós lakk
Konad top coat
Cheeky-CH30 paletta



szeretitek az ilyen lila szint?

16 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, bár ez nálam inkább tavaszi szín :-)
    Még nincs egy Essie lakkom sem, de lassan szeretnék egy-két darabot tőlük

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont erre gondoltam én is,hogy ez vidám tavaszi szín.
      az Essie nagyon jó márka,megéri venni egy-két lakkot tőlük :)

      Törlés
  2. Tetszik nagyon a színe, tavasszal imádom a hasonló színeket a körmömön. Ez a Madonnás design meg nagyon állat! :D

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon szeretem ezeket a halvány színeket. Ez kifejezetten tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszik.de most,hogy írtad a halvány szineket beugrott,van egy hasonló színem opiban.

      Törlés
  4. Nem az én színem a lila, de ez nagyon tetszik :))Kövekkel imádnám :))

    VálaszTörlés
  5. Hát a mani nagyon vicces lett! :D Tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. :D remélem nálad is pozitív értelemben

      Törlés
  7. Nagyon jó kis mani lett!:)
    Nekem is nagyon tetszik ez az essie lakk.
    Nagyon jó kis alapszín amit fel lehet dobni bármivel,mert szerintem ehhez az árnyalathoz sok minden passzol.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!