2013. szeptember 7., szombat

Essie-Naughty nautical kollekció-The more the merrier


Ma az Essie mini lakkok közül-ami természetesen a nyári kollekcióból való.



The more the merrier egy lime zöld lakk,nagyon szép intenziv szine van.
2 rétegben kentem fel,szuper az ecsete nagyon jól terül a lakk a körmön.
Bevallom nagyon kedvelem ezeket a szineket,imádom a lime-ot,ez az "acid" szin különösen bejövős legfőképpen nyáron,de szivesen használom télen is mindenféle diszitéskor.Szóval érdemes ezzel a szinnel barátkozni,szerintem mind hosszú mind pedig rövidebb körmökön jól mutat.

A lakk mini,eddig nem volt még ilyen lakkom miniben,szerintem elegendő a mennyisége.
5 ml-es kiszerelése könnyed,az üvege vékony és kicsit hosszúkás.







Már régóta tervben van a macskás minta kipróbálása,ezért most erre a szine nyomdáztam.
A cicás palettát INNEN vettem.Mivel erről a palettáról csak a nagy cicás mintát használtam igy a többi mintát a Moyou palettáról nyomdáztam.





És voilá:













Bevallom egyik kedvenc manikáröm lett igy nyár végén is-mondjunk nálunk még javában jó idő van-imádom ezt a szint,maga a nyomdás cicás minták tényleg aranyosak,fedőlakkal pedig egyszerűen csodás:)


Felhasznált lakkok:

Opi Natural nail base coat
Konad fekete lakk
Essence Sealing top coat
Essence-Hungs and kisses 02 Dreams for sale glitter  topper




Szeretitek a lime szinű lakkokat?

19 megjegyzés :

  1. Imádom amikor nyomdázol, mindig olyan jól sikerülnek a minták és itt most nagyon passzolnak a színek is.

    VálaszTörlés
  2. hát ezek a cicás nyomdák eszméletlenül édesek.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszenek :) imádom a cicákat :)

      Törlés
  3. Szerelmes vagyok ebbe a manikűrbe! Annyira jó ez a kalitkás-macskás nyomda :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű intenzív szín, nagyon tetszik, passzol hozzá a fedőlakk és a nyomda is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,örülök,hogy neked is tetszik.
      kár,hogy nem vagyok barna akkor lehet jobban érvényesülne a lime szin:)

      Törlés
  5. Istenem, gyönyörű ez a lakk! De a cicás nyomda is ari ám! :)

    VálaszTörlés
  6. de gyönyörűen nyomdázol, bár csak én is tudnék...de sajna hiába gyakorlom nem megy..csak egyszer kátszer lesz szép minta..a többi szar..:) :P

    VálaszTörlés
  7. nagyon kirááály!! :)) szép szín és a minta *.*

    (u.i. megkaptad a képeket a 3. fordulóra?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen megkaptam.:) irtam vissza de ezek szerint nem ment el a mail :(

      Törlés
    2. oké :) örülök :) viszont akkor sztem vmi nem oké az e-mailemmel :( furcsálltam is, hogy az utóbbi napokban senki nem válaszolt... de akkor ezek szerint igen, csak nem kapom meg :(

      Törlés
  8. Istenem de gyönyörűűű. Imádom ezt a színt és az a paletta is fantasztikus. Ide velük!:D

    VálaszTörlés
  9. úúúúúúúúúh ez brutálisan szép lakk!
    A nyomdázás meg nagyon,nagyon tetszik!
    Csúcs szuper lett! :D

    VálaszTörlés
  10. Meg kell zabálni ezeket a nyomdákat :]

    VálaszTörlés
  11. Isteni ez a zöld... És a minták nagyon cuki. :D Cicák és madárkalitkák... :D Viszont nekem a csillámos fedőlakk nélkül jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!