2013. szeptember 17., kedd

Essie-Sunday funday-Naughty nautical kollekció


Nagyon kellemes nyáridéző lakkról írok ma ebben az esős időben.
Ez a szín az Essie nyári kollekciójának mandarinos-korall árnyalata,nekem nagyon tetszik.Extra talán még ebben a színben,hogy mikroglitteres,ilyen lakkom nekem eddig nem volt.
Két rétegben tökéletesen fed.







Erre következett egy light-os nyomtatás.
Nekem a Monroe nagyon tetszik a hüvelykujjamon.










Moyou pro collection 10-es palettáját használtam,konad piros lakkot és a Dance legend neon lakkját.
A végerdemény retró de nagyon kellemes.

Felhasznált lakkok:

China Glaze Strong adhesion base coat
Konad piros nyomdázós lakk
Dance legend Banana party
Moyou pro collection 10 paletta mintái
Konad top coat


Nektek hogy tetszik ez a szín?

10 megjegyzés :

  1. Szia! Játék nálam a blogon :) http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/2013/09/garnier-avon-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon bejövös és a nyomdázás is :)

    VálaszTörlés
  3. Jujj erre a lakkra nagyon kíváncsi voltam Csodaszép! :D És a nyomda is tök jó, olyan szép palettáid vannak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha írod előbb ez lett volna az első amit kirakok ebből a kollekcióból :D

      Törlés
  4. hű de szép lakk. és a nyomdázás megint nagyon jó! :))

    VálaszTörlés
  5. Tényleg az a legütősebb nyomdázott köröm, nagyon állat! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a essie lakk!
    Imádom a korallos színeket. :)
    A nyomdázás meg hát..brutálisan jó!:)
    Én soha nem fogok ilyen szépen nyomdázni.
    A Monroe nekem is nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!