2013. szeptember 4., szerda

Körömápolásról


Mai bejegyzés az én általam elvégzett körömápolásról szól.
Nálam ez egy hétvégi rutin,amit általában minden vasárnap szoktam elvégezni.
Elsőnek megemliteném,hogy a régi körömlakkot szoktam eltávolitani majd ezután kezdődik a manikűr rész.Körömlakklemosót jelenleg a Maybelline ,Rimmel illetve Essence-t használok.
Ezután általában beáztatom a kezem langyos vizbe.Olvastam vannak jó kis olajak amiket a vizbe csepegtetve még jobb hatást lehet elérni.Ilyet még nem próbáltam.
Erre vannak kifejezett tálak,vagy simán olyan műanyag tálkák amibe csak az ujjak férnek bele.


Ha ilyen tálkánk nincs simán megteszi bármilyen műanyag tálka akár a mosdóba engedett viz is-viszont ezek az eszközök kényelmesek mondjuk tv-zés közben.
Egy jó 10 perc  után használom a Nfu oh Cuticle remover körömágybőr eltávolitót,ez a legjobb szer amivel valaha is találkoztam.Tényleg nagyon hatásos pikk pakk feloldja a körömágybőrt.


Ha ezzel megvagyok körömágybőr feltoló spatulát szoktam használni.Ebből nekem két fajta is van.
Nagyon óvatosan hátratolom a körömágybőrt.




A kaparós résszel érdemes kicsit megkapargatni a körömágynál letapadt bőrt.
Én ezután ha nagyon nagy már a körömágynál a bőr kivágom ollóval,természetesen ez izlések dolga.Én már megszoktam ezt szóval nekem nem okoz nehézséget.
Ezután ha szülséges formára reszelem a körmöm.

Ezt a mini kefét általában körömágybőr eltávolitás után is használom,formázás után is, de legtöbbször japán manikűr után jön jól portalanitani.



Formázásra ezeket használom.
Ezer fajta reszelő van,a kedvencemet elfelejtettem lefotózni egy Opi reszelő nagyon szuper azt hiszem 100/150.



Eután szoktam a Japán manikűrt alkalmazni.
Egyszerűen imádom!!
Minden hónap elején teljes kezelést végzek vele,a többi hétvégéken csak a 2-es számú port használom.
Ha erről akartok külön bejegyzést látni szivesen készitek róla.




A készletben 3 mini reszelő van amit eddig a köröm polirozására használtam,de leszoktam róla mivel a köröm velületét nem akarom gyengiteni ezzel.

Eztán általában kilakkozom a körmöm vagy éppen körömerősitő lakkot kenek fel.
Erre az egyik kedvencem az Essence Ultra strong nail de sokat használom a Moyra algás erősitőjét is.
Körömágybőr ápoló olaj kötelező,a kedvencem az illata miatt a CN Kókuszos,illetve nem rossz a Douglas-os narancsos.
A felesleget szálmentes törlővel törlöm le.





Van bevált szuper praktikátok körömápolásra?

3 megjegyzés :

  1. Hasonló a rutinom, bár a japán manikűrt hanyagolom, mert bár a körmeim erősítette, de a körömlakk így sem volt tartós a körmeimen - a megoldás számomra a színtelen gél lakk. Most élvezem, hogy tartós a lakkozásom, nem kopik/pattogzik le a körömlakk.
    Az irodában az asztalomon is tartok egy körömágybőr ápoló olajat, és időnként átkenem a körömágyam vele - a billentyűn klimpírozva van ideje szépen beszívni, így mindig szép ápolt a körömágyam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jé érdekes.nekem semmi baj ha utána azonnal lakkozok,nem vettem észre,hogy kevésbé lenne tartós a lakk.
      a gél lakkozással én is szemezek,ha rászánom magam kipróbálom:)

      Törlés
  2. bekéne már nekem is szerezni egy japán manikűr készletet. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!