2013. szeptember 13., péntek

Layla Ceramic effect 82


Mai nap egy olasz márkás lakkról lesz szó,mégpedig a Layla-ról.Eddig csak nagyon messziről kóstolgattam ezt a márkát,nem is tudom,hogy hol lehet kapni,mert sohasem éreztem késztetést a beszerzésére.
Viszont egy pár héttel ezelőtt ebéd közben láttam egy hírdetést a tv-ben,miszerint az egyik újsághoz adnak Layla lakkot ajándékba,igy felcsillant a remény,hogy kipróbáljam ezt a márkát.
Elvileg 4 szinben volt elérhető:piros,sky blue,tiffany zöld és blue jeans.
Az újság felkutatása nem volt egyszerű,2 helyen voltam 2 szint vettem meg viszont a másik kettő beszerzésére nem jutott időm.Nem minden újságosnál volt illetve volt ahol már mindet megvették...

Az első ez a 82-es blue sky nevet kapta.
Az üvege vékony keskeny a lakk 10ml-es.





Felkenve ilyen,kicsit mikorglitteres,és félmattra száradó lakk:





Felkenése nem volt gyerekjáték a szine nagyon szép,viszont kicsit csikos illetve túl sok lakk marad fent a körmökön.Nagyon hamar megszáradt én 2 réteget használtam és jól lefedte a körmöm.
Az ecsete nem rossz viszont lehetne jobb is,nekem túl hosszúak a szálak.


Erre nyomdáztam is,mivel volt pár ötlet a fejemben.
Elsőnek a tüzet nyomdázam a körmeimre,majd egy villámot és vegül a betűket.
Betűket nem volt egyszerű nyomdázni nem tapadtak fel a gumira.Igy egy-két helyen ecsettel javítottam rá.
A hüvelykujjamra pedig rózsát nyomtattam,mégpedig színeset.









Felhasznált lakkok illetve kellélek:


Orly Bonder
Konad szürke és fekete lakkok
Fekete akril festék
Konad UK q1 paletta
Nailz craze NC06 paletta
Cheeky Ch 52 paletta
Konad top coat

Rózsához:
piros illetve zöld akrilfesték


( a lakk full méret,elvileg 7,60 euroba kerül.Az újság kétféleképpen volt megvásárolható.Lakk illetve Donna Moderna plusz egy házszépítős magazin 2 euro illetve lakk és csak a Donna Moderna 1,50 euro)



szeretitek az ilyen kék lakkokat?

8 megjegyzés :

  1. Mennyire cukker kis bébikék lakk! :) Pár hete vettem ilyen árnyalatba Flormar babakék lakkot, valahogy őszre "megkívántam" ezt a színt a sok nyári pink lakk után, szerintem jövő hét elején fel is avatom :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. várom a tesztet.
      pár Flormar lakk nálam kivánságlistás,szóval kiváncsi leszek a tiédre :)

      Törlés
  2. Hát ez eszméletlenül jól néz ki! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Maga a lakk is de így nyomdázva valami eszméletlen jól mutat!

    VálaszTörlés
  4. szerintem tipikus babakék árnyalat, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!