2013. szeptember 5., csütörtök

L'Oreal-824 L'or noir


Mai nap egy csodálatosan szép lakkot hoztam nektek.
Kicsit rákerestem erre a lakkra,és felfedeztem egy érdekességet.De ez majd a végén osztom meg veletek.


L'or noir-t egy szép sárga lakkal együtt vettem,mostanában sok L'Oreal lakk le van árazva.Egyiket sem bántam meg,annak ellenére,hogy 5ml-es a lakk,a hosszukás üvegben kicsit többnek tűnhet.
Egy fekete alaplakkról van szó,megszorva jól arany csillámokkal.A fekete szint az arany glitter remekül feldobja.
2rétegben elég jól fed,szerintem ügyesen kell lakkozni mert egy-két helyen a második réteg felkapja kicsit a lakkot és foltosnak tűnhet.
A glitterek miatt nem egyszerű vele lakkozni,az ecsete nem optimális ennél a szinnél.
Felkenve nagyon tetszik!!

árnyékban











És az érdekesség.Ez a lakk dupe gyanús amit más blogokon is irtak róla.
Ami ezen a képen feltünt,hogy ez a L'oreal lakk nagyon de nagyon hasonlit a Deborah Lippmann lakkra.
Árban a különbség óriási,azért annak nagyon örülök,hogy szert tettem egy dupe lakkra jó áron:)



A kép forrása: www.kalynlord.com


Felhasznált lakkok:
Orly Bonder
Nyc Top coat


szeretitek az ilyen lakkokat fekete arany kombót?
van dupe lakkotok amit nagyon szerettek?

11 megjegyzés :

  1. Imádat van nagyba *-* Nem gondoltam volna, hogy ez 2 réteg :) Azt hittem, minimum 3-4.

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerencsére nem. :) nagyon szuper ez a lakk,meglepően!!

      Törlés
  2. Nagyon szép *-* Majd lemosni biztos nem lesz egyszerű :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. maybelline express remover-t használok,az ilyen lakkokat 5 perc alatt lemosom-mind az 10 ujjam :)

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a lakk!
    Rengeteg flitter van benne.
    Egyre jobban kezdem megkedvelni az arany csillámokat.
    Pedig régen egyáltalán nem tetszett.:)

    VálaszTörlés
  4. Megint nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e... :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!