2013. szeptember 19., csütörtök

L'Oreal-Exotic canaries 302


Ma egy csodás sárga lakkról lesz szó,ami általában megosztja az embereket.
Exotic canaries nevet viseli,a színe élénk,viszont csak 3 rétegben fed jól.De ezt kompenzája,hogy szuper gyorsan szárad.




Általában a sárga lakkokat nem kedvelem,viszont ezen a nyáron valamiért szerettem magamon.
A színe tényleg nagyon szuper,vidám és krémes,nincsenek benne mikroglitterek.
Aztán arra gondoltam pingálok rá egy sütit :D mert valamiért aznap kis édes szájú voltam,ezt a gyűrűsujjamon láthatjátok.A süti elég jól sikerült,a többit úgy nyomdáztam.





Szeretem az ilyen vicces manikűröket,ehhez az alapszín is tökéletes volt.


Felhasznált lakkok:

Orly Bonder
Akril festékek:korall fehér sárga szín
One move ecsetek
Egy zöld diszítőkő
Konad korall nyomdázólakk
Bundle monster BM-307
Konad top coat




próbáltatok már sütit festeni a körömtökre?
szeretitek  a sárga lakkokat?

15 megjegyzés :

  1. A süti nagyon menőőő :D viszont a Loreal lakkról nincs olyan jó véleményem:/ sajnos az enyém nagyon hamar ragacsos és nyúlós lett :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem kedvelem én sem nagyon l'oreal lakkokat,viszont ez 1 euro volt annyiért simán megérte. :)

      Törlés
  2. Magában a lakk nem annyira tetszik, de a díszítéssel már nagyon bejön :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos kis mani lett!
    A gyűrűs ujjadon a muffin meg szuper jól sikerült! ;) Nagyon tetszik az egész így összességében! :D

    VálaszTörlés
  4. Annyira édes az süti,jön hogy beleharapjak. A lakk színe sajnos nem jön be...

    VálaszTörlés
  5. nagyon király lett! :) a gyűrűsujj a legjobb! :3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ari lett a muffinos díszítés! :) Még sose festettem sütiket a körmeimre, de már tervben van egy ideje. Én szeretem a sárgát, de inkább a hidegebb tónusúakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kíváncsi leszek a tiédre :) tutifix,hogy szuper lesz

      Törlés
  7. Annyira jó nyomdalemezeid vannk. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!