2013. szeptember 23., hétfő

Moyra 851 és 856 sand lakkok


Thimmyke bejegyzése után tiszta lelkesen megszegtem ma azt,amit pár napja írtam: hogy már nem veszek semmit :D
A pink sand lakkba  nála teljesen beleszerettem,viszont nekem a fekete is tetszett a honlapon.Nade ez a lakk nem is fekete!!!!! :D

A 851-es egy pink teli apró arany csillámokkal,a 856-os egy mély sötétbarna lakk.
Felkenve a pink gyengén muzsikált,nekem 2 rétegben nem fedte be rendesen a köröm.A barna viszont igen,már egy rétegben is jól fed.
Száradása lassú. :(
Valamiért mostanában elkapott sand láz,eddig írtóztam tőlük...és mennyit változik egy blogger nem?!










Nekem mindkettő szín tetszik 480 forintos darabáron vettem meg őket amit nem bánok:)
Ha szeretnétek sand lakkok terén próbát tenni és a Rimmel után ajánlom ezeket-is :)


van Moyra sand lakkotok?
Bírjátok a sand körömlakkokat?

19 megjegyzés :

  1. Úúú, ez a rózsaszín elég baba!
    Csak tudnám, hogy nálunk hol lehet kapni, ha lehet egyáltalán..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.moyrashop.hu/index.php?k=MOYRA_SAND_EFFECT_KOROMLAKKOK_201&page=shop.browse&category_id=201&option=com_virtuemart&Itemid=1
      ha esetleg nem találod semilyen üzletben... :)

      Törlés
  2. Klau szerintem a cserhátban a parfümös melletti boltban kapható.
    Én is vettem már ott Moyra lakkot.
    Ezen kívül még a csavaros fagyi árus melett kb. van a Szezám bolt ott is próbáld meg talán árulnak.

    VálaszTörlés
  3. naa :D végre egy jó hír és egy barna sand! :D ide ezen a héten jönnek, már nagyon várom őket:) Igaz,hogy az OPI Honey Ryderjére gyúrok,de lehet,hogy beszerzek ebből is egyet-kettőt.

    VálaszTörlés
  4. Vannak moyra lakkjaim, mert - azt hiszem ezt már említettem - egy sarokra van az üzlet a lakásunktól, néhányukkal meg is vagyok elégedve, és ezeket a sand lakkokat pont holnap szándékozom megtekinteni élőben is, viszont ezek most az OPI-hoz meg az Isadora-hoz képest már a swatchokon is az olcsó utánzat benyomását tették. Pedig a Rimmel és a Lovely igenis ki tudott hozni olcsó,de jó minőségű homok hatású lakkokat. Na, majd többet holnap élőben...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem abszolút nincs olcsó kinézete, csupán másféle sand finishe van,mint az eddigieknek:)

      Törlés
    2. igen, más a finishe, de nem ezzel van a bajom, hanem azzal, hogy 3 órán belül elkezdett lepattogni, ráadásul 3 réteg kellett belőle, és kb 20 perc alatt száradt meg.most nagyon dühös vagyok a Moyrára, és bánom,hogy megvettem kettőt is a kollekcióból.

      Törlés
  5. hmmm az a rózsaszín, muszáj lesz majd beszereznem, nagyon szép, az az aranyos csillogás eszméletlen...

    VálaszTörlés
  6. A rózsaszínre én is beruházok, ha sikerül rátalálnom a fodrászkellékesben :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszik mindkét lakk! Tuti én is beszerzek majd belőlük!:D

    VálaszTörlés
  8. A rózsaszínétr teljesen odavagyok :-)

    VálaszTörlés
  9. Bár nem túl őszi szín, de a rózsaszín nekem is tetszik! :-)
    A honlapjukon pedig láttam arany színűt is, arra is fáj a fogam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az aranyat ajándékba megvettem egy lánynak,viszont szerintem detto az mint a Rimmel Aurorája. legalábbis a boltban margarétán erre hajazott

      Törlés
  10. Hűűű a rózsaszín gyönyörű, meg veszem szerintem. :)

    VálaszTörlés
  11. ezt a kettőt kaptam ma én is nővéremtől. :)

    VálaszTörlés
  12. Egyre inkább gondolkodóba ejt ez a fekete is, hogy kellene. :D

    VálaszTörlés
  13. Naaagyon szépek! Csak úgy szikrázik a rózsaszín! A fekete-barna meg valami csodálatos színű! Amúgy van ebben a sand lázban valami! :D Mikor pár hónapja megjelentek, még nekem sem tetszettek. xD Most meg már nagyon bejönnek, de jelenleg nincs lehetőségem rájuk. Azért nagyon remélem, hogy egy-két hónapon-fél éven belül hozzánk is megjön egy-két Rimmel lakk. Ők az utolsó reményem. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Rimmelt ajánlom. nagyon szépek és tartósak is. én kedvelem ezt a márkát.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!