2013. szeptember 20., péntek

Nfu oh-NFU51


Nfu oh -Nfu 51-es lakkja a polcomon áll egy jó ideje.Nem szoktam használni ezt a színt,valamiért mindig kikerült a látószögemből.
Egyik nap nem tudtam milyen manikűrt csinálni,akkor ránéztem erre a lakkra,és gondoltam pont ez kell nekem.
Elsőnek felkentem egy fekete alapot-ez a China Glaze-Liquid leather lakkja.
Erre kelntem fel a Nfu oh lakkját,ami egy mindenféle színben csillogó pelyhes lakk,egy lehelletnyi fekete alappal ami simán felkenve nem érvényesül.











Felkenve hihetelen szép színe van,napfénynél különböző árnyalatokban pompázik.

Után felhasználtam a kötevkező zselés körömmatricát. A gyűrűujjamra pedig water decals matricát használtam.
Ez a zselés hatású körömmatrica még a Natvetnurista kollekcióban volt Tree time nevet kapta,szerintem aktuális őszre.



A minta nagyon aranyos,a kedvencem a szivecske amiben kulcslyuk van:)














Nem igazán kedvelem a zselé hatású körömmatricákat de meglepően jól bírta a strapát.
Örülök,hogy kipróbáltam.

Felhasznált lakkok:

Orly Bonder
China Glaze-Liquid leather
Nfu oh NFU51
Essence Natverturista-Tree time
Water decals INNEN



hogy tetszik nektek ez a manikűr?

12 megjegyzés :

  1. Wow! A lakk pazar, nem is gondoltam volna,hogy az essence matricát pedig ilyen szépek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a verzió nagyon szép,ez még 2011-es Essence kollekció.Megvettem mert tetszett a minta,de nem voltam soha elájulva a zselés matricáktól,igy két évig pihent a fiókban Pedig ez tényleg nagyon szuper. :)

      Törlés
  2. elég cifra kifejezéseket használtam IRL, amikor megláttam a lakkról a fotókat, mert annyira szép.
    aztán még lejjebb görgettem, és ott volt a cicás körömmatrica, és most ölemben a gyerekkel csak nézegetjük, a képeket, és vigyorgunk, mert olyan szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj örülök,hogy tetszik. én imádom az ilyen gyerekses dolgokat-matricákat is- tuti a kislányod is szereti a cukiságokat :)

      Törlés
    2. Odáig van értük! Persze az Erzsitől kapott Hello Kitty fej fém körömdíszek a kedvencei :)

      Törlés
  3. Ez a lakk gyönyörűséges! Nagyon tetszik. A matrica pedig szuper édes :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a lakk egy álom *-* Az üvegben hasonlít egy kicsit az Essence-es City that never sleeps-re, de felkenve teljesen más.

    VálaszTörlés
  5. Ez annyira szerelem nálam, hogy nem bírnék rányomdázni :D

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű színekben pompázik tényleg ez a Nfu lakk.:)
    A matrica ,meg olyan mintha nyomdázva lenne az is tetszik nagyon!
    A cica meg cukika :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!