2013. szeptember 2., hétfő

OPI-Don't talk bach to me





Ismét egy Opi Germany kollekciós lakkról lesz szó-szinte már az összes szint megvettem- nekem ez az árnyalat is nagyon tetszik.Általában kétesen kenem fel a halvány szineket,mivel sok olyan lakk van amik nem fednek jól.
Ez a sárga tónusú zöld lakk igazi csemege,nagyon de nagyon jól pigmentált a szine szuper.
Egy rétegben is nagyon jól fed,könnyen terül.
Ez az a tipikus szin ami nem mindenkinek tetszik,nekem kifejezetten tetszenek az ilyen nem mindennapi lakkok.
A mesés szine csak napfénynél kerül előtérbe,árnyékban szint sima snassz szinnek tűnhet.







Ez a lakk olyan inspirálóan hatott rám,hogy nyomdáztam is.
Nekem itt olaszban a szeptemberről mindig a tengerpart jut az eszembe,itt az ősz jóval később kezdődik mint otthon.Ilynekor imádok a tengerparton napozni,szinte már alig alig vannak emberek,nincs tömeg és zsúfoltság,szuperül lehet barnulni és nincs tikkasztó hőség.
BM-309-es paletta nagyon szuper kis papucsos mintával.
A gyűrűsujjamon amatrőr módon elkentem a mintát,mivel véletlenűl a Rimmel csillogós lakkot kentem fel rá :D









Felhasznált lakkok:
Orly Bonder
Opi-Don't talk bach to me-2 réteg
Konad szürke és fekete lakk
Essence Sealig top coat
Rimmel Disco ball fedőlakk
Bundle monster BM-309-es 2 minta
Nicole by opi-Gold glitterati a körömvégeken



nektek tetszik az ilyen szinű lakk?

14 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszenek ezek a sárgás/zöldes színek. Nagy nyári szerelmem az CG Electric Pineapple is hasonló, csillámok nélkül.

    VálaszTörlés
  2. Érdekes szín...ha üvegben látom, biztosan nem venném meg. De így körömre felkenve egész más :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én igy voltam amikor megláttam élőben,akkor nem is vettem meg.Nézegettem a Sephorában az akciós lakkokat,mondtam a párom,hogy milyen érdekes szine van fúúj már.Aztán amikor hazajöttem megnéztem mások miket irnak róla.Pár kép után meggyőzem magam,hogy ez kell nekem. És milyen jól tettem,hogy megrendeltem.

      Törlés
    2. Minél többet nézem ezeket a képeket, annál jobban tetszik. Nem az a tucatszín, ami szembe jönne velem az utcán :)

      Törlés
    3. jáááj eszembe juttot,hogy a Danke-shiny red jó nyomdázni:)

      Törlés
    4. Óh, köszi a próbát :) akkor megrendelem...

      Törlés
  3. szeretem az ilyen zöld lakkokat, van is egy hasonló H&M-es sárgás zöldem. a papucsok eszméletlen cukik lettek rajta. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a lakk!
    Nekem pont ezért tetszik,mert nem az a megszokott szín.
    A papucsos nyomdázás rajta,meg egyenesen csúcs szuper! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eheheh tegnap jutott eszembe ez a mani :) papucsban voltam,gondoltam kéne pacskeros mani....és lám :D itt van.

      Törlés
  5. nem szeretem a sárga körömlakkokat (valahogy mindig arra gondolok,hogy jönnek a bogarak rá), de az utóbbi 1 hétben már háromszor gondolkodtam azon, hogy kéne venni valami igazán szép színű sárga lakkot díszítéshez. enngek nagyon érdekes a színe, úgyhogy ha nem lenne drága, simán megvenném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huuu remélem nem :D én nem kedvelem a sárga lakkokat viszont már kicsit unom a sima snassz egyszerű szineket. próbálok olyan lakkot venni amikben van valami plusz,egy csipetnyi izgalom,amit még diszitéssel is fel lehet dobni.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!