2013. szeptember 14., szombat

Őszi manikűr


Touring Amerika kollekciós Opi lakkból,ma ezt a katonazöld lakkot hoztam nektek.
Érdekes ez a lakk,sok helyen barna viszont és abszolút katonazöldnek láttam magamon.




A színe kellemes,nekem magamon tetszik,üvegben nem.Azért vettem meg ezt a lakkot,mert egyrészt akciós volt,másrészt mindenképpen akartam Ciaté lakkot,ahhoz pedig egy Opi lakkot kellett venni.
Nem bántam meg,hogy megvettem ezt a szint.


Felkenve két rétegben így fest





Nyomdáztam is rá,kevert Konad lakkokkal.
Nem szerettem volna sötét barnát alkalmazni,így kikevertem egy világosabb szint.

A paletta új most próbáltam ki először.
Az etsy oldalról megrendelhető: INNEN

Messy mansion nagyon szuper kis palettákat gyárt,nekem ez az In the forest tetszett a legjobban,de van még egy -kettő amire a jövőben fáj a fogam :D
















Felhasznált lakkok:

Orly Bonder
Kevert Konad lakk: barna és fehér
Konad top coat



szeretitek az ilyen színt?
Esteleg van ilyen lakkotok?

16 megjegyzés :

  1. Nyomdázva nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Nyomdázva nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. olyan szép a körmöd :D hogy tudod így megnöveszteni és megreszelni? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) ez most elég rövid-ha megnézed a pár hónappal ezelőtti bejegyzéseket láthatod a különbséget.
      a Japán manikűr sokat segit,viszont nekem ilyen a körömformám. nem szoktam formára reszelni,igy nő meg :)

      Törlés
    2. bárcsak az enyém is így nőne :)

      Törlés
  4. Tetszik a színe, nyomdázva is szuper :) Tényleg nagyon ari a nyomdalemez!

    VálaszTörlés
  5. oltári jó nyomdázva, de mikor megláttam ezt az alap színt, rögtön egy terepmintát képzeltem el rá. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont erről beszéltünk Erikával ő is ezt mondta :D

      Törlés
  6. Nagyon jól sikerült ez a mani!
    Tényleg nagyon jó ez a fa mintás nyomda és a színek is nagyon jól harmonizálnak.:)

    VálaszTörlés
  7. ÁÁÁÁÁ ez a nyomda, kedvenc lett. Gyönyörű. A szín nem volt kedvelt, de nyomdázás után szinte csak ezzel tudom elképzelni!! :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon bejön ez a szín. Nyomdázva pedig eszméletlen jó! :)

    VálaszTörlés
  9. Ó, helló katona! :) Nyomdázva még egy fokkal istenibb! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!