2013. szeptember 29., vasárnap

Picture polish-Cosmos


Ma amikor felkentem ezt a lakkot,arra gondoltam,sima kék lakk lesz kis holo beütéssel.Aztán majd a polcon végzi és rá sem nézek majd.
Elmondom nem szoktam magamban beszélni,legalábbis hangosan nem :D de amikor megláttam felkenve ezt a színt hangosan mondogattam: nagyon szép,Jézus ilyen szép kék lakkot...huuu nagyon tetszik.
Nálam ez a lakk az év vásárlása volt,ilyen szép lakkot csak álmodhatnék.
Egyszerűen mesés!

Cosmos a Pshiiit boutique jóvoltából jött létre,mélykék holo lakk.Üvege széles szerintem nagyon aranyos.











Legszebb szerintem a rózsás matricával lett.
Imádom ezt a mintát,nagyon hangulatos,rettenetesen tetszik ez a manikűr.

Innen rendelhető a matrica.











Felhasznált lakkok:
Orly Bonder
Bornprettystore rózsás minta
Opi DS top coat



szeretitek az ilyen kék lakkokat?
vizesmatricával hogy álltok?

19 megjegyzés :

  1. Jaj, de szép lett! :) Kell ez a kék lakk. Nagyon klassz a matricával... Ezt a manit jól eltaláltad :)

    VálaszTörlés
  2. Honnan rendelted ezt a szépséget? Kár, hogy Phsiiit befejezte a blog írását, gyönyörű dolgokat csinált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt kivételesen Pshiiit oldaláról rendeltem :) nem is tudtam,hogy abbahagyta :( kár tényleg.

      Törlés
  3. Tényleg meseszép lakk ;)) a matrica tényleg dob rajta :)

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a lakk, az éjszakai égbolt jut eszembe róla :) Imádnám nézegetni a körmeimen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is ez jutott eszembe.a nevet nagyon eltalálták hozzá.szerintem egyszer ha megcsinálom végre a galaxy manikűrt tuti ez lesz az alaplakkja.

      Törlés
  5. Gyönyörű lett!!!
    Csodálatos ez a lakk!
    A rózsákkal meg egyenesen fantasztikusan néz ki! :D

    VálaszTörlés
  6. ezel a lakkal már régóta szemezek, minden swatchon annyira gyönyörű, és nem is a hagyományos linear holo, hanem egyszerűen egy különleges szép kék, holografikus elemekkel :)
    a matricát megrendeltem én is, nagyon várom már, hogy megérkezzen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a bornpretty rosszabb mint ebay. volt hogy egy héten 5x rendeltem onnan :D

      Törlés
    2. nekem most az egy hét alatt 2 rendelés a rekordom, de az egészért a bónuszpont rendszer a felelős :-D (nem regisztráltam rendes affiliate-nek, mert a másfél hónap alatt 900 oldalletöltéssel a blogomon minek)

      Törlés
  7. Te jó ég, egy komplett, hibátlan elrendezésű galaxis, nagyon-nagyon szééééép! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  8. Amikor megláttam a lakkról képeket azt hittem ennél nem lehet szebb, és ekkor lejjebb tekertem...jézusom azokkal a rózsákkal annyira de annyira csodás! Tökéletes!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól mutat ez a lakk a körmeiden.

    VálaszTörlés
  10. csodálatos, bár nekem matrica nélkül picivel jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  11. Ez meseszép! És milyen jól mutatnak rajta a rózsák :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!