2013. szeptember 12., csütörtök

PiCture pOlish-Monroe


Picture polish sok külföldi blogon szerepelt már,mindig ámulattal néztem ezt az ausztráliai márkát,milyen különleges lakkokat képesek összehozni.
Mivel sok bloggerrel dolgoztak már együtt,vannak olyan szinek amik különösen tetszenek nekem,ez a bloggerektől is független.
Most a Hollywood klasszikus ikon-Monroe lakkot választottam magamnak,már csak azért is mert Monroe mindig is nagy kedvencem volt.Nekem ő marad az örök nő,a szimbólum maga a makulátlan szépség.
Imádom a régi filmeket,ilyen téren kicsit maradi is vagyok,mert jelen világunkban nincs olyan színésznő akit szeretnék-ez a sok mókolt képnek illetve a palsztikai sebészeknek is köszönhető.

Egy kis palackba zárt 11 ml csodalakk valami fenomenális,szerintem ez maga a megtestesült szépség.







Felkenve meglepő módom már egy rétegben is nagyon jól fed,a második réteg azért kellett.
A szine nekem nagyon tetszik,eléggé bordós,de inkább sötét bor szin.
Pár blogon láttam 3 rétegben kenték fel,viszont úgy már sokat vesztett a holos hatásából.
Gyorsan szárad,a lakk maga kicsit zselés de nem zavaró.










Abszolút elégedett vagyok,megéri az árát akkor is,ha kupon kóddal 9 euro-ért vettem.Egy másik szint már kinéztem,amit remélem hamarosan ki is tudok próbálni:)


Felhasznált lakkok:

Orly Bonder
Picture polish-Monroe


nektek tetszik ez a színű lakk?

13 megjegyzés :

  1. Csodaszép, igazi gazdag boros szín! Méltó a nevéhez! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Én is oda vagyok Monroe-ért, és ez a lakk gyönyörűűűűűű*.*

    VálaszTörlés
  3. Tényleg csodás ez a lakk.:)
    Nekem is a vörösbor jut eszembe róla.:D

    VálaszTörlés
  4. Ez egy álom... Gyöngyörű lakkjai vannak ennek a márkának... Külföldi blogokon szoktam rájuk csorgatni a nyálam... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sokat variáltam,hogy ezt vegyem meg vagy a Dorothy-t mert az is nagyon tetszik. viszont ennek a szine valamiért jobban tetszett a képekről.
      van még pár ami bejövős,de általában ezek a lakkok "sold out" :(

      Törlés
  5. Amikor még csak azt a képet láttam, amin az üvegben van csalódott voltam, hogy "jaj ez csak egy agyoncsillámozott giccses vacak". A körmeiden viszont annyira gyönyörű, hogy egyből szerelmes lettem belé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez az igazi elismerés :) köszönöm szépen :)

      Törlés
  6. Ezeket a holo szemcséket elég nehéz lefényképezni, de amúgy 3 rétegben is ugyanolyan szépek. :) Nekem a Kryptonite van meg, és mindig 3 rétegben használom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huuu a Kryptonite az kívánságlistás,imádom a zöld lakkokat.

      Törlés
  7. most jutotam végre géphez a nyaralás után, igyekszem visszaolvasni, és ezen egyből megakadt a szemem a bloggerben, mert tényleg meseszép!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!