2013. szeptember 18., szerda

Pupa-Cosmic beauty kollekció-Iridescent blue


Ma a Pupa őszi kollkeciójából hoztam egy lakkot,a választás nehéz volt,de szerintem jól választottam.
A kollekció a Cosmic beauty nevet viseli,csak 4 lakk közül lehet válogatni.
Nekem ez a kékes Iridescente blue tetszett,felkenve magamon teljesen más volt mint a képeken.
A lakk alapszíne kék,ez a nevéből is kivehető :)




Az üvegben már nagyon lejön,hogy mennyire szép ez a szín,felkenve nagyon tetszik,igazi duochrome-ilyen színem még eddig nem volt.
Az ecsete még mindig nem tetszik-ennek- a lakk nagyon gyorsan megszárad.Nem volt egyszerű dolgozni vele,a tökéletességet 2 rétegben értem el.











 Nagyon érdekelt matt verzióban milyen lehet.
Nem nagyon kedvelem sőt...nemszimpatikusak :D a matt fedőlakkok,viszont remek manikűrkészítésre alakalmasak.Most én csak simán lekentem a lakkot,ez az Essence-s verzió amit használtam,nála a NYC nem vált be.
Nem nagyon tompította le a lakk szépségét,nekem igy spec. jobban tetszik a manikűr így mint simán fedőlakkal.






Felhasznált lakkok:

Opi Base coat
Essence Matt top coat



szeretitek a matt körömlakkokat?
estleg használjátok nail art-hoz?

8 megjegyzés :

  1. Nagyon szép színe van és a matt verzió is tetszik. Matt lakkot sötét lakkokon szeretem inkább,így ősszel gyakrabban használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem valami természetfelettei erő súgta,hogy erre kenjem fel :D nagyon ritkán használok matt fedőlakkot mert hát na....nem csípem.

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a lakk!
    Tetszik a lila árnyalat a kékkel.
    Nekem matton is nagyon bejön.:D

    VálaszTörlés
  3. mattban nem tetszik, egyébként szép. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez most nem igazán tetszik :/ De betudom annak,hogy nem vagyok valami nagy kék párti. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. àltalàban a duochrome lakkok ilyenek.vagy tetszik vagy nem:)

      Törlés
  5. Imádom a duokróm lakkokat, és én is tapasztaltam,hogy matt fedőlakkal nagyon jól tudnak kinézni. Én a sima moyra excellence matt fedőlakkot használom, annyi vele a gond,hogy kb két nap után elkezd kopni, és fényesedik vissza, mintha bármi, ami a körmömhöz ér, visszapolírozná. Azért ezt vettem, mert olcsó volt,és a moyra shop 1 sarokra van tőlem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az essence lakkot én is olcsón vettem,de megérte.végülis nem rossz :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!