2013. szeptember 3., kedd

Rainbow honey-Be mine


Rainbow honey-Be mine az első lakkom ettől a márkától.
Rainbow honey egy amerikai márka,szinek és a divat ötvözte lakkokat öntik az üvegbe "big3free" nagyon nagy előnye ennek a márkának.Mivel franken lakkról van szó,nagy hangsúlyt kapott az összetevők megfelelő kiválasztása.
Igényes design szines nagy figyemet forditanak a vevőkre és arra,hogy a termékük megnyerő legyen.Szerintem nagyon eltalálták az egészet.

Nekem elsősorban a csomagolás volt az,ami rabul ejtette a szivem,a karton dobozka illik ehhez  a lakkhoz,szivecske az üvegen is megjelenik.
Mindenféle kollekciók közül válogathatunk kedvünkre,elég sok szin van ami tetszik nekem.


A külső csomagolásn minden szükséges információ megtalálható arról,hogy a lakk big 3 free és sohasem teszteltk állatokon!!!





Felkenve a lakk nagyon szép,2 rétegben elég jól fed,szolid pink lakk teli arany mikrocsillámokkal.
Kétségeim voltak mennyire fog fedni egy ilyen világos szin,de kellemesen csalódtam.
15ml van az üvegben ami jó darabig elég lesz,az ecsete vékony és keskeny de nem nehéz lakkozni vele.Maga a lakk nem krémes,közepesen sűrű jól terül és hamar megszárad.













Felhasznált lakkok:
Orly Bonder
Rainbow honey Be mine 2 réteg





szeretitek az ilyen pink árnyalatot?

7 megjegyzés :

  1. Nagyon jól néz ki!
    Különleges a pinkben az arany csillám!
    Nem is láttam ilyen lakkot még nagyon,nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki a doboza, és a színe pedig..*.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!