2013. szeptember 22., vasárnap

Rimmel-Space dust-003 Aurora


Közkivánatra felkentem ma reggel ezt a lakkot,bevallom én is kíváncsi voltam rá.
Nekem ez a szín jobban tetszik egy fokkal a lilánál.
Mesés világosbarna sand lakk,egy rétegben is lefedte a körmöm,két réteget már csak megszokásból használok.
Nem akarok ismét párhuzamot vonni Opi és a Rimmel közt-tartósság szempontjából!!!-,ez egy kicsivel érdesebb mint az Opi,de árban a negyedébe kerül.










Ha hezitáltatok a megvételen,én ajánlom őket,430 forintos darabáron vettem a tescoban.


nektek tetszik ez a szín?

30 megjegyzés :

  1. Szép a lakk...de az órád(gyűrűd) most jobban tetszik :) nekem is kell ilyen...

    VálaszTörlés
  2. Ez is nagyon szép,mint a lila társa.:)
    Úgy látom nagyon népszerű lett blogokon ez a lakk.
    Már több helyen láttam.:)

    VálaszTörlés
  3. Meseszép :D ÉS ennyi pénzért *-* Nálunk a Tescóban csak Miss Sporty van ..... :(

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az nálunk nincs :) legalábbis ebben a kicsi tescoban ahova járok.

      Törlés
  4. Csodás árnyalat, nagyon gyönyörű! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Csodálatos színe van! Ha itthon találok belőlük, tuti én is beszerzem.

    VálaszTörlés
  6. imádom <3 remélem itt is lehet majd kapni. az ezüst színű is szerelem első látásra, de akkor már ezt is megveszem, hogy a másik ne legyen magányos :3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik!
    Azt hiszem lesz egy köröm a Tescoba, hátha találok én is :-D

    VálaszTörlés
  8. Elképesztően jól néz ki. Ráadásul az Isadora Sugar Crush lakkokhoz is erően hasonlít, majdnem úgy néz ki mint a Diamond Crush. Kár hogy ezt nem előbb láttam :)) Na majd ha az elfogy, ezzel fogom pótolni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isadora nekem is nagyon tetszik. szeretnék párat ebből a márkából.

      Törlés
  9. Gyönyörű, akár menyasszonyi szetthez is el tudom képzelni :-)

    VálaszTörlés
  10. felétek is csak ez a két szín volt megtalálható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen.most irt facen a Rimmel oldala,hogy csak ez a két szín lesz kapható.

      Törlés
  11. Gyönyörű, káprázatos. szavak nincsenek rá. Ezt vártam az Essence új nude sand lakkjától is, de annak olyan semmilyen színe van, ez pedig eszméletlen, hogy mennyire szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ebbe a kollekcióba nagyon belenyúltak. nekem mint az 5 szín tetszik szívesen megvenném őket...

      Törlés
  12. Úgy érzem rohannom kell a Tescoba... :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!