2013. szeptember 21., szombat

Rimmel-Space dust-006-Moon walking


Muszáj posztolnom erről a lakkról,most telefonos képeket készítettem,de látszik a lényeg.
A Rimmel -Moon walking lakkja egy sand hatású lila lakk,kis csillámokkal megszórva.
Ez egy fenomenális lakk nagyon tetszik a színe felkenve is igazi sand!!! Szóval ha hezitáltatok,hogy kell vagy sem szerintem a képek elég meggyőzőek,hogy megvegyétek.
Tegnap találtam pár képet,hogy ez a kollekció 5 darabból áll,remélem sikerül majd vennem még,hisz a többi szín is naagyon szuper.


A lakkal nagyon egyszerűen lehet dolgozni,az ecsete lapos és széles,de nem gyűlik fel benne a sok körömlakk.Egyenletesen terül,szuper gyorsan szárad és sand  a finishe.
Nem olyan mint az Opi de nem szeretnék párhuzamot vonni,tartósság szempontjából sem.















A lakkot a tescoban vettem  429 darabáron volt,ha kettőt vettetek,én hozzá a barnát vettem még meg,többi színet egyenlőre nem láttam. 




megvettétek ezt  a lakkot?
kedvelitek a sand lakkokat?


19 megjegyzés :

  1. Még mindig baromi jó! :3 A barnára is nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Igazi szilveszteri szín szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Vááá már láttam róla képeket, éreztem, hogy tetszeni fog. Ezek után be kell szereznem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem kár lenne kihagyni. főleg 2db vásárlásánál akciós....

      Törlés
  4. Pont ma nézegettem a Tescoban, és nem tudtam eldönteni, hogy kell-e. Hát már el tudnám, határozottan kell, kár, hogy olyan messze van :/ Nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálatok csak két színben volt? vagy voltak a többiek is? :)

      Törlés
    2. háááát megmondom őszintén, hogy csak 2 félére emlékszem, de mellette üresek voltak a helyek, úgyhogy nem tudom, volt-e még másmilyen is. Az volt a másik, ami a csoportképen a második :)

      Törlés
    3. igen az a másik amit megvettem én is.szerintem-nekem az a gyanúm,hogy csak egyenlőre ez a két fajta van csak...

      Törlés
  5. mindegyik csodaszép, úristen! *.* most nagyon piszkálják a fantáziámat :)

    VálaszTörlés
  6. Azt a mindenségit neki, nagyon bejövős ez a lakk! Asszem, mennem kell Tescoba vásárolni... :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Úristen ez nagyon szép! Tuti beszerzek párat a kollekcióból! :)

    VálaszTörlés
  8. Szép kis lila, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem is KELLLLL! :D
    Gyönyörű!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!