2013. szeptember 22., vasárnap

Vásárlás


Ma  rövid összeállítást készítettem-fényképekkel-azokról amiket itthon vásároltam.
Mivel nem szoktam előre eltervezni,hogy miket veszek,mert mindig "becsúszik" valami extra,de most már tudom,egyenlőre mást nem szeretnék venni.Természetesen sminkes és körmös termékekről van illetve lesz szó.

Elsőnek amit szerettem volna,egy pár Opi lakk,sokkal olcsóbbak mint olaszban.Mivel hazaúton 2 Müllerben voltam és nem találtam olyat amilyet szerettem volna,így rendeltem az egy már általam kinézett boltból.
A lakkokat Műkörömboltból rendeltem,nagyon hamar megkaptam a csomagomat.Tökéletesen elégedett vagyok,gyors volt a szállitás,viszont amit sajnálok,hogy kevés mini kollekció van.Persze most utólag már kinéztem még pár dolgot,de erre már sajnos nincs időm megrendelni.



3 teljes méretű lakkot vettem, 2 sand-ot ami a Honey rider és az Alcatraz... rocks.A harmadik kék is az új kollekcióból van : Dining al frisco kellemes kicsit gyöngyházas kékje.
A Rock goddess az a mini kollekció ami szerintem megosztja az olvasókat,nekem tetszik,szeretem az ilyen színeket.Ez a kollekció idei évre a Halloween-re készült,cuki koponyás karkötő is van benne.Nagyon kíváncsi vagyok a színekre felkenve.
Chip skip egy mini alapzó lakk-elsőnem miniben tesztelem-,érdekes volt mert folyékony,olyan mintha valami lakklemosó lenne.Elvileg szuper a körmökre,mint zsírmentes alapozólakk.







Háromszög alakú sminkszivacs kellett :) Remélem szuper lesz majd manikhoz,eddig csak fodrászkellékesben vettem.


Rimmel nail nurse életem legjobb választása volt,már facebook-on írtam,mennyire szuper lakk ez.
Eddig Essence erősítő lakkot használtam,ez ezerszer jobb.Nagyon lightos csillámos lakk ami csak napfényben látszik,szuper komolyan mindent kibír.Extra terhelésnek tettem ki-mostam,ablakot pucoltam stb....szóval kopásmentesen teljesített.



Essence extra hidratáló köröm és körömágy balzsam,nem igazán ér valamit.Akciósan vettem,azt hiszem nálam nem igazán működik, és többet nem veszem újra.
Eddig minden nap használtam,ideig óráig működik,majd a hatása elmúlik.


 Sminklemosó párna is kellett,természetesen körömlakk lemosásához:)



 Essence gel eyeliner brush is körmös termék ezt is akciósan vettem:)


 Lovely Dark shine egy a fejemben már megfogalmazódott manihoz kell majd.
Rimmel Space dust lakkok listásak voltak,a lilát már kipróbáltam, a barna még várja a sorát.
Aurora barnás és a Moon walking lilás sand lakkok.


Akril festéket is szerettem volna,most 4-et vettem.Egy fehéret egy pinket-ami neon,feketét és egy arany Moyrát.






Eddig ezeket vettem,természetesen más pipere cuccokat is,amik annyira nem lényegesek,szerdán egy kedves bloggerinával talákozom majd,lakkokat cserebelélünk :)
Utána update lesz.... :D




mostanában vettetek valamit?

9 megjegyzés :

  1. A Rimmmel barnás lakkot várom nagyon Tőled, mert láttam a közelben ezt a lakkot, de mertem megvenni. :D Ja és a két OPI sand lakk is tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. felkenem ma a barnát és kiteszem este posztban:) :) csak a Te kedvedért :)

      Törlés
  2. A Rimmel Space Dust lakkokat hol találtad meg? Annyira szeretném az Aurora-t! :) Persze látni is milyen, szóval én is nagyon várom az esti posztot!:D
    http://szepseglabor.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Úristen, az a Rock Goddess kollekció mennyire állat!!! Nagyon tetszik már most, első látásra! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek különösen örülök,mert eddig senkinek sem tetszett akinek erről beszéltem :)
      szerintem a színek szépek lesznek,legalábbis blogokon már láttam,ott tetszettek:)

      Törlés
  4. Nagyon jó kis cuccokat szereztél be!
    Biztos vagyok benne,hogy ez fog még bővülni! ;)

    VálaszTörlés
  5. Az opi lakkok annyira nem jönnek be, de a csomagolása nagyon! :D

    VálaszTörlés
  6. az akril festékekre kíváncsi vagyok, hogy hogy teljesítenek.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!