2013. október 9., szerda

A-England Princess sabra és Bridal veil találkozása


A-England Princess sabra talán az egyik mostanában használt holo lakk ami valóban belopta magát a szívembe.Bridal veil pedig régóta nagy kedvencem.A két lakkot egyszerre használtam.Hogyan?Hamarosan láthatjátok.

Mivel holnap nyit a NailLand így ha gondolkoztok A-England lakk vagy lakkok vásárlásán esetleg segítségetekre lehet ez a bejegyzés.

Nfu Oh Aqua base lakkot használtam elsőnek majd erre két réteg Princess sabrát kentem.
Majd díszítő szalagokkal ujjanként 3 csíkot ragasztottam fel.
Erre felkentem a Bridal veil lakkot.Amint megszáradt a csíkok végébe csillagot raktam.











Nekem ez a két lakk együtt nagyon tetszik,a fekete sokkal jobban kiemeli a Princess sabra színét,talán előhozza az arany jellegét.


Princess sabra  a névre kattintva elérhető a NailLand oldalán illetve a Bridal Veil is.
Princess sabra önmagában ITT.


Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu Oh Aqua base
A-England Princess sabra 2 réteg
A-England Bridal veil
Díszítőszalag
Tweezer Mash
Csillag
Opi DS top coat




nektek melyik lakk tetszik jobban?

8 megjegyzés :

  1. Egyre jobban tetszik a bridal, pedig eddig nem igazán mozgatott meg, ha sötét lakkról van szó a kedvencem abszolút az Isadora Black Galaxy-ja

    VálaszTörlés
  2. Szép lett ez a mani is! A Bridal veil jobban tetszik egyébként. A Naillandel kapcsolatban pedig: szerintem egyáltalán nem vészesek az árak ahogy nézegettem a honlapon. Féltem, hogy mivel Magyarországon ők az egyedüliek akiknél ezek a márkák elérhetőek ezért az árakat is kicsit feljebb tornásszák, de szerintem teljesen jók az árak, már csak a szállítási költségre leszek kíváncsi, mert azért majd 150 km-t nem nagyon szeretnék utazni pár lakkért :D Seche Vite-t mindenképpen fogok tőlük rendelni vagy ötöt :D :D, remélem Karácsonyig elkészül a webshop :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elvileg azt írták hónap végén működik a weboldal.
      a Seche vite fedőlakk nagyon szuper,nálam egy lakk-márkától független- ezzel 7 napig bírja.
      Egy hátránya talán az,hogy felénél kezd sűrűsödni.
      Én abban bízom hogy lesznek majd más márkák is az oldalon-mert van még sok olyan amit nem kapható-.
      Tényleg nem vészesek az árak,szerintem abszolút reálisak:)

      Törlés
  3. Gyönyörű. Nagyon tetszik :) rájöttem h hiába nem szeretem a fekete lakkot, de ez a feke holo nagyon megfogott most..hmm. :D

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen jó lett! Mekkora ötlet. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Olyan mintha üstökös lenne a körmeiden vagy ilyesmi.. :D
    Tényleg nagyon jó együtt a két lakk!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!