2013. október 4., péntek

A-England-Princess sabra


Ma egy olyan lakkról írnék,ami ha elnyeri a tetszéseteket könnyedén beszerezhetővé válik.
Bizonyára már ti is tudjátok,hogy október 10-én megnyitja  a kapuit a körömlakk-paradicsom azaz a Nailland Hungary az Árkádban.A kínálatukban ez a lakk is megtalálható lesz,számtalan más márka mellett,mint például a Models own,China Glaze,Golden rose,Flormar és a Seche vite,és természetesen az A-England.
Bízom benne,hogy hamarosan a weboldaljuk is izzani fog,teret adva azoknak,akik esetleg nem Budapesten élnek,így lesz lehetőségük a rendelésre.



Mai lakk a Princess sabra (Tristam eyes) nevet kapta,ez egy hihetetlen szép lakk.
Tristam eyes azaz Tristam szemei aranyos kis név,mivel Adina -az A-England megálmodója és tulajdonosa- macskája,és tökéletesen illeszkedik a szeme színéhez ez a lakk.
A színe mesés,oliva-arany sárga tónusú lakk,felkenve igazi hercegnős.
Alaplakknak a Nfu-oh Acqua base lakkját használtam,de enélkül is működik a holo hatása,de itt megjegyezém ez nem az a típusú lakk,ami nagyon extrán holos.Kicsit visszafogottabb a holo hatása,de érvényesül azért benne,amit a képeken jól láthattok.
2 rétegben kentem fel,hogy kihozzam belőle az igazi holo hatást:)











Felhasznált lakkok:

Nfu Oh Acqua base
2 réteg A-England Princess sabra
Pupa Top coat




Szeretitek a holo lakkokat?
Ezzel az árnyalattal hogy álltok?

7 megjegyzés :

  1. Pont erre fáj a fogam *.* Csodálatos!!

    VálaszTörlés
  2. Szép színe van, de én a holoval még mindig nem vagyok kibékülve, főleg így tél felé közeledve amikor egyre kevesebb a napsütés ami előcsalogatja a holo hatást.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges!:)
    Nehéz lesz ellenállni,ha eljutok majd a Nailland üzletbe.:D

    VálaszTörlés
  4. Ma én is holoztam. Fantasztikus ez a szín!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!