2013. október 31., csütörtök

Bundle monster-Create your own(CYO) és Moyou


Mai bejegyzésben egy kis nyomdapalettás bemutatás lesz :)
Igaz még 3 nyomdapalettát várok a Moyou-tól,ami kis ajándék nekem.De erről majd akkor,ha megérkeztek.



Az új Bundle monster paletták amiket a rajongók készítették nekünk,halandó nyomdázóknak,kiadta a Bundle monster. Imádom  mintákat,elsőre is nagy szerelem volt,másodszor akkor volt kattanásom,amikor olvastam a  bloggerek kreaálták a mintákat.

Tegnap végre megkaptam,viszont örömöm nem volt töretlen,mert az egyik azaz a Bm409-es palettából kettő volt a csomagban,a Bm419-nek nyoma sem volt. Néha komolyan olyan szerencsétlennek érzem maga.... 
Imádom ezt a kollekciót,szinte mindegyik darabja tetszik.Egyik legjobb Bundle monster kollekció amit eddig láttam.





























Az egyik palettát felavattam.:)











Gyorsan írnék pár szót a Moyou palettákról.
Végre új köntöst kaptak a paletták,végre szép kis papir saját csomagolásban érkeznek.
Először egy Festival palettára vetettem szemet,majd meggondoltam magam és helyette a Princess-t vettem meg. És nem bánom:)




nektek hogy tetszenek az új bundle monster paletták?



29 megjegyzés :

  1. Kifejezetten tetszik ez a BM kollekció...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én odáig vagyok érte. főleg azért mert vannak benne nem megszokott minták. :)

      Törlés
    2. már ezért megérte megírni ezt a bejegyzést. köszi:)

      Törlés
  2. De jó, nagyon tetszik :) Én is pont ezen a Princess palettán gondolkodom, h megrendeljem-e :)
    A Bundle Monsterek is nagyon tetszenek, de most egyenlőre elvagyok a pueenekkel.
    A lila lakkon az a nyomdázás pedig csodás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Pueen paletták nagyon szuperek.eddig azonak a negyedét sem tudtam kihasználni :D nem hiszed el,de vannak olyanok amik évek óta megvannak-pl. a Konad- és még egyszer sem használtam :D
      nekem tetszenek a Princess paletták,szerintem jó választás ez is. :)

      Törlés
  3. Hű, ennyiből hogy tudsz választani? :D
    Csodaszép az ezüst-lila párosítás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudok :D kb 400 mani ötletem van.előbb-utóbb a végére érek majd :D

      Törlés
  4. Ismét irigy..:D
    Amúgy a BM CYO tetszik a legjobban, utána a Princess. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy neked is tetszik.töre jó olvasni,hogy jól választottam a moyou palettákat illetően.

      Törlés
  5. Jesszus milyen csodás sz ÖSSZES BM!!!

    VálaszTörlés
  6. omg ezeka paletták! <3 *-*
    a BM-416-os palettáról az alsó vérfoltos vagy milyen mintával csinálj egy manit lécciii. annyira jóó. :DD

    VálaszTörlés
  7. Mennyi szépség!
    Nem tudnék választani, mindegyik kellene! :-)
    Gondolkodtam én is, hogy megrendelem a BM-et (ez is tetszik, valamint a Holiday paletta is), viszont mostanában annyit bénázok a körömnyomdázással, hogy kompromisszumot kötöttem magammal és csak akkor rendelek újabb paletákat, ha többet és ügyesebben tudok már nyomdázni.
    Néha olyan büszke vagyok magamra, hogy milyen reálisan gondolkodom (persze csak addig, amíg meggondolom magam és rendelek :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sikerül szépen felvenni a mintákat, általában csak a minta egy része kerül rá a párnára. Már rendeltem új nyomdázópárnát, most gondolkodom, hogy többféle lakkal kellene próbálkoznom, lehet hogy az a ludas...

      Törlés
    2. használat előtt próbáld kicsit megreszelni a párnát
      sok lakk nem alkalmas nyomdázásra. lehet ez is a baj ám.

      Törlés
  8. A Bundle monster-nél van szállítási költség?

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik a manid, szeretem az ilyen pacás dolgokat, régen pontozóval próbálkoztam, de a hagyjuk kategóriát képviselte :D Szerencsére már kaptam Erikától nyomdához linket, megrendelem magamnak aztán belevetem ebbe a nyomdás körmökbe én is, annyira tetszik amiket csinálsz, meg amit még látok másoknál is, nagyon mutatós manikat lehet alkotni velük, jah igen és a lila lakk színe nagyon tetszik :) Uh, azzal a kis kraken-polippal csinálsz légy szíves majd egy manit? Annyira cuki ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolatolvasó vagy:D pont a polipos manit képzeletem :D

      Törlés
  10. Szépek a BM paletták is, de nekem a MoYou Artist palettájától dobbant a legnagyobbat a szivem :))) Nagyon szeretem Klimt stílusát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én imádom Klimtet. ez a paletta nagyon tetszik,viszont félek,hogy nagyok lesznek a minták. sajnos csak xl-ben lehet megvenni..

      Törlés
  11. Nekem egyetlen ősrégi Konad palettám van, és szinte sosem jön össze vele a nyomdázás (a pecsételőre gyanakszom,megkeményedett a gumi), és mindig irigykedve nézem a posztjaidat, annyira gyönyörűeket szoktál pecsételni!

    A BM-ek közül természetesen a cicás jön be a legjobban, de ezek a Moyu minták se semmik ám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig jó a konad. reszeld meg egy kicsit a gumit.hátha úgy működik :)
      amúgy jó újra olvasni nálam:)

      Törlés
    2. Szep csendben olvasom azert a blogodat,csak az uj melo kemenyebb,mint gondoltam (plane GYED utan egybol) es csak ebedidoben bokdosom a telefonomat,megnezem a kepeket,de kommentelni mar nincs idom :-( a sajat blogomra meg nulla idom van,de a kormeim is csak este 11kor kapnak ket reteg lakkot,egy kis seche vite-et es annyi a manikur.
      Kiprobalom ezt a reszeles dolgot,es szerintem megrendelem ebayrol a fekete xl-es pecsetelot.karacsonyra meg rendelek magamnak par moyu palettat.amin a depeche mode van,azt tuti ♥

      Törlés
  12. Csoda szépek a bm minták nagyon jó mind egytől egyig!:)
    A Princess is jó választás volt,azon is fain minták vannak.:)

    VálaszTörlés
  13. A 413 a kedvencem, de nagyon tetszik mind és a lakkozásod is :]

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!