2013. október 27., vasárnap

China Glaze-Ingrid




Mesés őszi lakk az Ingrid,arany csillámokat sem spóroltak ki belőle.
Szeretem a barna lakkokat,ezt a színt is nagyon kedvelem. Extrát tényleg az ad,hogy arany csillámok vannak benne,igy nem az a sima snassz barna lakk,aminek első ránézésre tűnik.




2 rétegben használtam,valójában egy rétegben is jól fed.







Erre nyomdáztam is.
Mivel az Essence mágnese lakkja tökéletesen működik nyomdázásra,most ezt használtam.











Felhasznált lakkok és kellékek


Orly Bonder
China Glaze Ingrid 2 rétegben
Essence Pixie dust
Konad Uk Q1 paletta
Pupa Top coat


Természetesen a Nailland-nál keressétek a lakkot :)




kedvelitek a barna lakkokat?

15 megjegyzés :

  1. Nagyon elegáns! Gyönyörű a szín is, de csak mintákkal :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez a lakk. Anno a blogsale-n meg akartam venni, de aztán más színt választottam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most már a nailland fog elcsábítani :D

      Törlés
  3. Hú, nagyon szép ez a barna, az essence You Rock! Cut off the top lakkja jutott eszembe, ami nagyon nagy kedvenc :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az megvan nekem is.az kicsit világosabb ennél:)

      Törlés
  4. Egészen kellemes színe van, az arany csillogás pedig különlegesebbé teszi :)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép! :) Most az én körmeimen csak egy sima, csillámmentes csoki-kávébarna lakk csücsül :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az a másik kedvenc színem. legközelebb nekem is ilyen kerül majd fel:)

      Törlés
  6. Önmagában is szép, de mikor megláttam rajta a mintát *_*

    VálaszTörlés
  7. Nekem önmagában jobban tetszik, és nagyon jól áll ez a szín is :-)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű színe van a lakknak! *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!